W ofercie Hamy pojawiły się nowe modele słuchawek Skullcandy. Seria NBA powinna trafić przede wszystkim w gusta młodych ludzi uprawiających sport.


Skullcandy to dziś jedna z najpopularniejszych marek słuchawek na świecie. Trafiają one do ponad 70 krajów z całego globu, ciesząc się szczególną estymą wśród młodych słuchaczy. Skullcandy to marka łącząca muzykę, modę oraz aktywny sport – tłumaczy jej twórca Rick Alden. Charakterystyczne logo w kształcie trupiej czaszki, symbolizujące młodość i bunt, śmiała kolorystyką, ciekawe wzornictwo oraz przyzwoita jakość dźwięku sprawiają, że słuchawki idealnie wpisują się w potrzeby głównej grupy docelowej.





Tym razem Skullcandy poszerza swoje portfolio o linię słuchawek NBA. Nazwa zobowiązuje, stąd promotorami słuchawek są gwiazdy najsilniejszej ligi koszykarskiej świata – Kyrie Irving, Derrick Rose, Kevin Durant, James Harden oraz Andre Iguodala. Słuchawki nauszne HESH 2 wykorzystują technologię Supreme Sound. Co to oznacza? Seria NBA HESH2 gwarantuje agresywny bas, naturalny wokal oraz krystaliczną precyzję wysokich tonów. Takie parametry sprawiają, że słuchawki są uniwersalne i sprawdzają się podczas słuchania różnych gatunków muzyki. Atutem tej serii są też duże 50mm głośniki o impedancji 35 ohms. Słuchawki posiadają bardzo niski współczynnik THD (<0,1 proc.), określający stopień występowania szumów i zniekształceń. Producent tradycyjne zadbał o estetykę wykonania. Szczególną uwagę zwraca pozłacany wtyk jack 3.5 mm. Efektownie prezentują się muszle słuchawkowe z miękkiej skóry. Klienci mają do wyboru słuchawki w pięciu wersjach: Boston Celtics, Chicago Bulls, Miami Heat, New York Knicks oraz Oklahoma Thunder. Wszystkie w cenie 319 złotych.


Z kolei model Skullcandy INK’D NBA to propozycja skierowana przede wszystkim dla zwolenników czynnego wypoczynku. Lekkie, łatwo dopasowujące się do uszu słuchawki, idealnie zdają egzamin podczas uprawiania różnego rodzaju dyscyplin sportowych. Douszny model Skullcandy INK’D NBA posiada pasmo przenoszenia typowe dla dużych słuchawek nausznych. Walorem modelu INK’D NBA są dopasowane do ucha wkładki, które wygłuszają dźwięki pochodzące z zewnątrz.



Podobnie jak w modelu HESH mamy do wyboru słuchawki w barwach pięciu klubów.

Cena modelu INK’D to 119,90 złotych.

źródło: Hama

Kan