Rozwiązanie Platformy SerwerSMS.pl do masowej wysyłki SMS-ów zostało zintegrowane z oprogramowaniem sklepu internetowego Comarch ERP e-Sklep 6.7. Dzięki temu wdrożeniu e-sklepy korzystające z tego oprogramowania będą mogły wysyłać do swoich klientów krótkie wiadomości tekstowe z informacją o przebiegu zamówienia. SMS-y są sprzedawane jako dodatek do oprogramowania Comarch ERP e-Sklep w formie pakietów po 300 sztuk.

Branża e-commerce coraz bardziej wykorzystuje potencjał, jaki oferuje skuteczna i bezpośrednia komunikacja realizowana za pośrednictwem krótkich wiadomości tekstowych. Coraz więcej e-sklepów decyduje się na wprowadzenie powiadomień SMS jako dodatkowego kanału komunikacji z klientami. Informacja dociera do odbiorców szybko i niezawodnie – wprost na wyświetlacze przenośnych urządzeń mobilnych, które znajdują się w kieszeniach klientów.

Każdy użytkownik sklepu internetowego, który wykorzystuje nasze oprogramowanie może samodzielnie zdecydować kiedy wysłać powiadomienia do swoich klientów, jaka będzie treść wiadomości oraz nadawca. Właściciel e-sklepu, który dba o podnoszenie jakości obsługi klienta powinien zastanowić się nad wdrożeniem u siebie takiego rozwiązania” – powiedział Paweł Regiec, Dyrektor Sprzedaży iComarch24.

Ponad 75% uczestników badania „Komunikacja SMS w Polsce 2012” przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl wskazało, że są zainteresowani otrzymywaniem SMS-ów z informacjami na temat ich ulubionych marek produktów i usług.

Dzięki wprowadzeniu powiadomień SMS właściciele sklepów internetowych mogą budować wizerunek sklepu jako firmy oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne. Ponadto otrzymują dostęp do niedrogiego systemu komunikacji z klientem, który pozwala monitorować przebieg transakcji. Wszystko dzieje się automatycznie, do obsługi naszego rozwiązania nie trzeba angażować pracowników sklepu” – powiedział Artur Sadowski, Menadżer ds. Rozwoju, Platforma SerwerSMS.pl

Wartość e-handlu w Polsce stale rośnie. Według badania eCommerce Index przeprowadzonego przez CubeRoot wśród kilkuset sklepów internetowych wykazało, że wartość polskiego polski rynku e-commerce wzrosła w 2011 roku o ponad 32% i wyniósł niemal 18 mld zł. Badania Forrester Research „Centre for Retail Research” natomiast wykazały, że Polska znajduje się na pierwszym miejscu w Europie pod względem szybkości wzrostu rynku e-commerce.

źródło: SerwerSMS.pl

Kan