Start Forum Operatorzy VOIP Wykorzystanie VoIP w redukcji kosztów

Viewing 8 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Zastosowanie VoIP przynosi znaczną redukcję kosztów, dlatego rośnie liczba firm, które wykorzystują do komunikacji łącza internetowe. Wszystko to wpływa na to, że VoIP staje się równoprawnym medium transmisji wykorzystywanym przez firmy w codziennej komunikacji obok telefonii analogowej, cyfrowej (ISDN) czy komórkowej (GSM).

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Wykorzystanie VoIP w redukcji kosztów

    • alekontaktDORADCA
      Member
      Liczba postów: 15

      Witajcie,

      Jestem doradcą online alekontakt.pl. Pojawiłem się na tym forum ponieważ razem z alekontakt.pl realizuję kampanię informacyjno-doradczą dla wszystkich osób zainteresowanych usługami telekomunikacyjnymi.

      Jeśli macie jakiekolwiek pytania z tym związane lub prowadzicie działalność gospodarczą i zastanawiacie się jak w prosty sposób zastosować najnowsze rozwiązania telekomunikacyjne, jednocześnie tnąc koszty, zapraszam do dyskusji w tym temacie.

      Jestem do Waszej dyspozycji.
      ——————————————
      Grzegorz,

      Doradca on-line alekontakt.pl

      http://www.alekontakt.pl

    • alekontaktDORADCA
      Member
      Liczba postów: 15

      [quote]ta redukcja kosztów polega głównie na niższych stawkach za połączenia ? [/quote]

      Witam,
      redukcja kosztów telefonicznych związana jest zarówno ze znacznie niższymi stawkami za połączenie w stosunku do normalnej telefonii (przy zachowaniu bardzo wysokiej jakości połączenia), ale także ze wspólną pulą minut w abonamencie dla wszystkich użytkowników usługi oraz bezpłatnymi połączeniami pomiędzy wszystkimi użytkownikami usługi oraz numerami w sieci AleKontakt.

      Pozdrawiam,
      —————————————— Grzegorz, Doradca on-line alekontakt.pl http://www.alekontakt.pl

    • Telex
      Member
      Liczba postów: 7

      Też mi wielka promocja (???), przecież stawki typu 5 groszy za minutę połączenia w technologii VOIP oferują praktycznie wszyscy tego typu operatorzy czy jak ich tam zwał. Na przykład na favore.pl pierwsza lepsza oferta
      http://www.favore.pl/40878_ipcall-pl-najlepszy-operator-voip-w-polsce.html
      5 groszy. Co w tym takiego niezwykłego???

    • alekontaktDORADCA
      Member
      Liczba postów: 15

      Witam,
      pragnę zauważyć, że porównanie odnosiłem do telefonii komórkowej i stacjonarnej.

      Nie wszyscy operatorzy posiadają najniższe ceny na rynku, nawet potentaci jak Skype mają wyższe stawki.

      Może nieprzeliczalną w pierwszej kolejności jest opcja pakietów minut w ramach opcji, której wykorzystywanie powoduje zmniejszenie wirtualne stawek za minutę, bo opłata ta sama, ale znacznie więcej minut.

      AleKontakt oferuje przede wszystkim rozwiązania funkcjonalne dla małych i średnich firm.

      Pozdrawiam, —————————————— Grzegorz, Doradca on-line alekontakt.pl http://www.alekontakt.pl

    • alekontaktDORADCA
      Member
      Liczba postów: 15

      [quote]czy wysoka jakość połączenia zależy w dużym stopniu od łącza internetowego? [/quote]

      Witam,,
      jakość, stabilność i prędkość łącza ma bardzo duże znaczenie dla jakości połączenia. Minimalne standardy łącza można sprawdzić w aplikacji testowej AleKontakt przed założeniem centrali czy bramki.
      Pozdrawiam, —————————————— Grzegorz, Doradca on-line alekontakt.pl http://www.alekontakt.pl

    • alekontaktDORADCA
      Member
      Liczba postów: 15

      [quote]ale to razem z centralą, obsługą, aparatami? [/quote]

      Witam,
      stawki zaprezentowane w ofercie AleKontakt są stawkami dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Zarówno przy pojedynczych rozmowach (z prepaid), jak i rozmów z centrali telefonicznych.
      Ceny za instalację i prowadzenie wirtualnej centrali są opłatami wynikającymi z dodatkowych usług. Jak także ceny urządzeń.

      Dlatego uważam, że oferty operatorów należy porównywać po cenach poszczególnych połączeń, ale i cenach za usługi inne. A także po jakości oferowanych usług.

      Pozdrawiam,

      ——————–
      Grzegorz,

      Doradca on-line alekontakt.pl

      http://www.alekontakt.pl

    • alekontaktDORADCA
      Member
      Liczba postów: 15

      [quote]jest okazja by się dowiedzieć coś od gościa, to kampania informacyjna i doradcza, więc nic nie będzie tutaj wciskane na siłe, a konkretne informacje można zebrać [/quote]

      Witam,
      taki jest mój i firmy cel, aby udzielić Państwu maksymalnie dużo odpowiedzi na nurtujące pytania związane z telefonią internetową, centralami telefonicznymi, ofertą AleKontakt, ect.

      Pozdrawiam, —————————————— Grzegorz, Doradca on-line alekontakt.pl http://www.alekontakt.pl

    • alekontaktDORADCA
      Member
      Liczba postów: 15

      [quote]załóżmy, że firma ma rachunki za telefon miesięcznie 1000zł- jak dużej redukcji można się spodziewac zakładając VoIP? [/quote]

      Witam,
      ciężko określić to na podstawie tylko rachunku.
      Należało by przeanalizować ceny połączeń, wartość abonamentu, posiadaną ofertę, opcje dodatkowe.
      I na właśnie kilku płaszczyznach należy analizować ofertę i redukcję kosztów, bo wykorzystanie technologi telefonii internetowych to nie tylko niższe stawki za połączenia, ale np funkcjonowanie centrali telefonicznej jest znacznie tańsze niż w opcji stacjonarnej.

      Pozdrawiam, —————————————— Grzegorz, Doradca on-line alekontakt.pl http://www.alekontakt.pl

Viewing 8 reply threads
Reply To: Wykorzystanie VoIP w redukcji kosztów
Your information: