Start › Forum › Inne › Bezpieczeństwo › Wyciekły dane teleadresowe z przelewy24.pl? Firma zaprzecza, że wyciek miał miejsce
-
AuthorPosts
-
-
Jak donosi Czytelnik Telix.pl wyciekły dane teleadresowe polskich internautów. Z Jego informacji wynika, że użytkownicy skrzynek mailowych o2.pl otrzymują spam, który wykorzystuje logotyp Przelewy24.pl z pełnymi danymi adresowymi łącznie z numerem domu. Redakcja Telix.pl otrzymała oficjalne stanowisko serwisu Przelewy24.pl w tej sprawie.
-
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 11:11Liczba postów: 140014
-
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 14:36Liczba postów: 140014
spróbujmy namierzyć skąd dane mogły wypłynąć http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz
/10829/ -
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 14:37Liczba postów: 140014
-
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 14:46Liczba postów: 140014
rumber@ wejdź na http://przelewy24.pl/klienci.htm i obejrzyj nazwanych przez siebie. Zastanów się co piszesz. Zresztą niema co osądzać bez dowodów.
-
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 15:47Liczba postów: 140014
-
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 16:23Liczba postów: 140014
przelewy24 korzystają z infrastruktury moneybrokers (http://www.przelewy24.pl/moneybookers_news.htm)
-
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 16:45Liczba postów: 140014
-
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 16:58Liczba postów: 140014
-
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 17:52Liczba postów: 140014
Kurde tez dostalem! Przelewy 24 raczej zostawcie z wspokoju, mam tam konto firmowe ale na inny adres, w mailu byl inny (ale moj). Kurw… ale z moneybookers korzystalem na pewno i to podajac moje dane domowe wlasnie te z maila, nie przypominam sobie bym placil z posrednictwem przelewy24 i moneybookers (tak sie da) raczej tylko przez dotpay.pl (ci tak samo maja w ofercie moneybookers). Ja typuje moneybookers na kandydata ale!!! to miedzynarodowa firma – czy klienci z innych panstw dostali taki spam? Jesli nie to byc moze moneybookers przekazuje nasze dane do polskich partnerow i jednak od nich wycieklo…
dotpay i przelewy24 to dwie polskie marki korzystajce z posrednictwa moneybookers. Piszcie infromacje i wasze przypuszczenia.
-
AnonymousGuest5 lutego 2010 at 19:54Liczba postów: 140014
-
AnonymousGuest6 lutego 2010 at 09:26Liczba postów: 140014
A ja dla odmiany, korzystalem z przelewow24 nie raz, za to nie jestem zadnym pokerzysta i nigdy nie mialem konta na moneybookers, pokerstars i innych takich. Wiec jesli to by byly przelewy to tez dostal bym maila? A sprawdzalem skrzymke i nie dostalem zadnego spamu – na filtrach tez nic nie wisi.
-
AnonymousGuest6 lutego 2010 at 19:29Liczba postów: 140014
No, rzeczywiście racja. Sprawdziłem i mam konto na moneybookers. Co najciekawsze rejestrując się w różnych serwisach różnie zapisywałem swój adres. Co najciekawsze mój adres podany w mailu dokładnie zgadza się z tym jaki zobaczyłem na moneybookers łącznie z brakiem polskich liter. Obstawiam moneybookers ale już zmieniłem hasła dla pewności do wszystkich kont gdziekolwiek posiadam w necie.
Pozdrowionka dla wszystkich wyłowionych z bazy.
-
AnonymousGuest7 lutego 2010 at 13:52Liczba postów: 140014
Sprawa jasna, moneybookers obojetnie czy ktos mial tam konto czy dokonywal tylko platnosci karta przez ich partnerow (dotpay czy przelewy24 w polsce). Ja placilem na dwa rozne maile kartami przez moneybookersa – w dotpay musisz podac dane adresowe, podalem, nastepnie jestes przekierowywany na moneybookers gdzie juz NIE pytaja o ulice. W jakis sposob dotpay im te dane przekazuje (na pewno nie przez http POST w momencie przekierowania z dotpay na moneybookers) bo maile dostalem nawet na konto uzyte moze 3 razy na sieci, ale na pewno przy placeniu dotpay->moneybookers. Wyciek musi byc od nich co potwierdzaja jeszcze rosjanie wyzej (oni z przelewy24 ani dotpay nie korzystaja przeciez raczej).
Co na to moneybookers, na razie siedza cicho jak mysz pod miotłą! Giodo nic z tego nie zrobi pewnie bo to nie polska. Stalo sie ale chce wyjasnien i dowiedziec sie ile kont wycieklo, jak i dlaczego i co dalej.
Karty radze zastrzec albo ustawic limity na platnosci internetowe na 0. Nie wiemy czy moneybookers trzyma dane karty w bazie oprocz danych osobowych…
Wklejcie jakies newsy ze stron zagrnicznych o tym, afera nie dotyczy tylko polski.
-
AnonymousGuest7 lutego 2010 at 17:30Liczba postów: 140014
Również wysłałem mail do moneybookers. Na razie bez odpowiedzi! Miałem też u nich zweryfikowaną KK Citibank, obawiam się, że dany karty również wyciekły. Dzwoniłem do Citibank, oczywiście nic o tym jeszcze nie wiedzą, kartę zastrzegłem ale uwaga… za wydanie nowej w miejsce zastrzeżonej chcą 30 PLN!!! Nigdy wcześniej tego nie było. Przez swoją pazerność stracili klienta.
-
AnonymousGuest7 lutego 2010 at 18:33Liczba postów: 140014
Jestem na 100% pewien, że to MB.
Mam oddzielne maile do paypala, allegro i MB, a tylko tam podawałem dane.
W MB zarejestrowałem się w tym roku, więc przeciek musiał nastąpić niedawno.
Ale skąd mam właściwie pewność?
Przy rejestracji pomyliłem się i wpisałem dwie pierwsze litery imienia wielkimi literami.
Zwróciłem na to uwagę dopiero dzisiaj, odczytując ten spam – sprawdzam MB…
Voila, ten sam błąd!
-
AnonymousGuest7 lutego 2010 at 23:05Liczba postów: 140014
-
AnonymousGuest8 lutego 2010 at 12:02Liczba postów: 140014
-
AnonymousGuest8 lutego 2010 at 13:05Liczba postów: 140014
ID9 – we coluld have predicted this reply 🙂 do you agree? You did not use polish payment systems like dotpay.pl or przelewy24.pl did not you? So it must be moneybookers and we can nearly 100% sure blame them. If so what does it change now? Will they give us (each stolen database record) like 1000$ (or more…), no they will not. But they must be punished somehow.
-
AnonymousGuest11 lutego 2010 at 21:11Liczba postów: 140014
Wysłałem e-maila ze skargą do Jangomail. Oto, jaką otrzymałem odpowiedź:
Dear Abuse Reporter,
We have contacted our customer, about your spam complaint.
The Database Manager at Bonusman, responded with the following opt-in information:
[Moje imię i nazwisko]<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office"
; />[mój e-mail]
[mój stary adres IP]
[mój adres]
Poland
04/09/2007
We do allow JangoMail customers to send e-mails to their existing customers and those who have provided contact information as outlined above.
There is no pattern of behavior to suggest they are sending bulk unsolicited e-mail. Additionally, they provide the required information in each of their messages so you can unsubscribe from future mailings, should you choose not to receive their mail in the future.
Of course, your address has been removed from their mailing list, as you no longer wish to receive these messages.
We do take spam complaints very seriously, and if we find a customer is spamming, we take immediate action on their account. If you have any further questions or concerns, please reply back to me.
Sincerely,
[Imię i nazwisko pracownika Jangomail]
-
AnonymousGuest24 lutego 2010 at 09:47Liczba postów: 140014
-
-
AuthorPosts