Start › Forum › Operatorzy › Operatorzy stacjonarni › UOKiK – 350 tys. zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd
-
AuthorPosts
-
-
Przedstawiciele spółki PTS z Wrocławia, wcześniej działająca pod nazwą Telekomunikacja Dzień Dobry, sugerowali, że „jest Pani naszą wieloletnią abonentką” i proponowali konsumentom przedłużenie umowy na korzystniejszych warunkach. W rzeczywistości oferowali kontrakt z nowym przedsiębiorcą telekomunikacyjnym.
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: UOKiK – 350 tys. zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd
-
AnonymousGuest20 stycznia 2015 at 15:25Liczba postów: 139991
Zapewniam, że poszkodowanych są tysiące, bo głównie oszukiwali ludzi starszych, którzy nie mają umiejętności i sił by walczyć. Pomagałem koledze odkręcić sprawę z jego babcią. Wujek google pokazał jaka jest skala problemu. Powiedzieli tej staruszce, że dzwonią by przedłużyć umowę, zapytała się, czy dzwonią z Orange i potwierdziła jakaś pi. i zda że TAK. Pisaliśmy 3 pisma z odwołaniem, bo okres 14 dniowi minął: 1 grzeczne, to pogrozili karą 499!!!. To prawie połowa emerytury tej pani!!! 2 pismo zawierało nasze groźby i spory plik historii chorób emerytki. 3 pismo poszło bo szli w zaparte, a w nim skan 10 biletów zakupionych do Wrocławia z PolskiegoBusa i informacja, że jedziemy wyjaśnić sprawę osobiście. Odpisali jacy są wspaniałomyślni i anulują karę. 1 000 000 kary to minimum a nawet kara odsiadki.
-
-
AuthorPosts