Jesteś tutaj:---Test Huawei E587: kieszonkowy router Wi-Fi
PL R200 NV 750x200 071119

Test Huawei E587: kieszonkowy router Wi-Fi2012-03-31T08:17:00+01:00

Start Forum Sprzęt Sieci komputerowe Test Huawei E587: kieszonkowy router Wi-Fi

  • Autor
    Wpisy
  • Kan
    Opiekun forum
    Liczba postów: 31289

    Wyobraźcie sobie, że zabierając na miasto netbooka, tablet czy telefon z Wi-fi i nie musicie szukać hotspota, macie go w kieszeni. Dzięki uprzejmości firmy Huawei Redakcja otrzymała do testów kieszonkowy modem z funkcją routera Wi-Fi – Huawei E587.

    Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Test Huawei E587: kieszonkowy router Wi-Fi

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Dzięki, Kan. Znowu bardzo ciekawy materiał-test. Piszę się na następne, podobne materiały informacyjno-testowe.

    Reklama
  • sebi997
    Uczestnik
    Liczba postów: 1426

    Takie urzadzenie to idealna sprawa z internetem aero2 uzywam (modelu r201 i e585) laduje w nocy a rano wkladam do kieszeni i po problemie nie trzeba martwic sie o pakiety danych i rachunki 🙂

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Lepsze to od wgranej aplikacji typu Hot Spot w smartfonie, bo w tych aplikacjach jest jedynie zabezpieczenie WEP.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    [quote] W pudełku, w który dostarczono urządzenie, nie kryjąc zaskoczenia oprócz routera nie znaleźliśmy nic więcej. [/quote] – Na szczęście zestaw sprzedażowy zawiera również ładowarkę, kabel USB i instrukcję Quick Start Manual. Szkoda, że Autor nie testował modemu z innymi dostawcami mobilnego netu a w szczególności Aero2 ;(

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    czy mozna podlaczyc zewnetrzna antente?

    MP

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    a jaki jest zasieg tego urzadzenia w domu? przejdzie sygnal przez 2 pokoje?

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    [quote]Nie [/quote] [quote] [/quote]
    A na str producenta jest info ze jest suppory dla ant zew.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Swietny sprzęt, ciekawe jaką cene ustalą w sprzedaży wolnej.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Lepiej użyć telefonu Galaxy Mini S5570, działa z areo2 i można go ustawić jako router wifi 🙂 No i mamy smartfona 🙂 Ceny na allegro około 250 zł. Naprawdę polecam takie rozwiązanie. Po wymianie kart sim mamy albo telefon albo router.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Czy za pomocą tego urządzenia można udostępniać internet (po WiFi) dla tableta wifi z z systemem operacyjnym Android 3.2. Próbowałem udostępniać internet za pomocą telefonów samsung galaxy i5700 (Wireless tether for root users) i nokia e52 (JokuiSpot) ale tablet nie widzi sieci. Z tego co wyczytałem i zrozumiałem problem leży w tym, że tablet z androidem nie widzi sieci Ad-Hoc, która została utworzona w telefonie. Czy przedstawione urządzenie rozwiąże ten problem?
    Z góry dziękuje za pomoc, gdyż moja wiedza jest ograniczona w tym zakresie.
    pozdrawiam

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    fajny router ale nie zrozumiałem czy router obsługuje antenę zewnętrzną czy nie. Jest to dla mnie warunek konieczny mam bardzo mały poziom sygnału.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Hello,
    pls send price to me.

    [email protected]

    waitting for your kindly reply.

    http://www.comstarhk.com

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    bzdury piszesz gościu telefon pracujacy jako router odbiera normalnie rozmowy

  • jacek11276
    Członek
    Liczba postów: 1

    czy monituje jakos ze bateria jest pelna czy nie

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    1. po krótkim używaniu (rzędu 2 tygodnie) bateria zaczyna działać coraz słabiej… w moim przypadku wystarcza na max 20-30 min pracy, potem trzeba podłączać do prądu
    2. antena wbudowana jest słaba – gubi sygnał. często łapie tylko niższe prędkości. jeśli chcesz robić cokolwiek wymagającego większego transferu przez dłuższy czas – zapomnij.
    3. po około godzinie (czasem szybciej) następuje restart połączenia – dot. zwłaszcza oglądania na stałym przesyle – youtube itp…

    podsumowując – dobre urządzenie do sprawdzania (czasem) maila jeśli masz pod ręką komórkę z wi-fi hotspot, która może cię uratować, jeśli modem się nie loguje do sieci. miałem kilka razy sytuację, w której żeby wysłać pilnego maila musiałem rozłączyć modem i przelogować się na komórkę.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    mam problem bo modem ładuje sie do pewnego momentu gdzieś tak 2/3 bateri i dalej nie idzie o co chodzi

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    modem wi-fi ok ale sa bardzo duze skoki prędkośći , ja mam nieraz 30 mb/s a nieraz tylko 3

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    [quote]Lepiej użyć telefonu Galaxy Mini S5570, działa z areo2 i można go ustawić jako router wifi 🙂 No i mamy smartfona 🙂 Ceny na allegro około 250 zł. Naprawdę polecam takie rozwiązanie. Po wymianie kart sim mamy albo telefon albo router. [/quote]

    JEST TO ALTERNATYWA JAKO ROUTER ALE CZY BRAŁEŚ POD UWAGĘ ILE CZASU BĘDZIE CI TAK PRACOWAŁ GALAXY 🙂 3 MIESIĄCE I CO DALEJ. MUSISZ WIEDZIEĆ ZE TELEFONY POSIADAJĄ SŁABSZE NADAJNIKI A CO IDZIE ICH ŻYWOTNOŚĆ JEST O WIELE KRÓTSZA. CO POTEM. NA CO CI GALAXY BEZ ZASIĘGU 3G. POZOSTANIE CI TYLKO 2G/GSM.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Ciekawa zabawka.
    Sprzęt a raczej soft posiada 1 wadę.
    Ustawiamy czas po jakim podczas bezczynności (braku transferu w sieci) modem rozłącza sie automatycznie. Ma to na celu (prawdopodobnie) zaoszczędzać baterie. Ponowne połączenie wymaga interwencji bezpośrednio w modem. A co wydaje mi sie zaprzecza idei routera. A szkoda bo fajna zabawka.
    Wymyśliłem sposób na ta niedogodność. Ustawiłem w Outlook (klient poczty) aby co 5 minut samoczynnie sprawdzał pocztę i tym samym zapobiegam wyłączeniu sie routera. Sposób sprawdzony i działa. Bez tego próby otworzenia strony podczas połączenia z routerem kończą sie brakiem odebranych danych. brakiem netu.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Kan, czy jest w tym urządzeniu możliwość wymuszania sieci? korzystam teraz z huaweia e1752c w sieci orange i mogę tam ustawić, aby łączył się tylko z 3g. Jak jest w przypadku e587?

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    nabyłem to urządzenie u operator Orange.
    zauważyłem silne nagrzewanie się w górnej części modemu ale sądzę że jest to efekt pracy urządzenia.
    kokosów w prędkości nie oczekujmy. wartość owych 42mb/s jest nie do osiągnięcia.
    Na razie zauważyłem ciekawą rzecz i jest o tyle miła że praca na baterii u mnie osiągnęła 6-7 godzin przy dwóch urządzeniach podpiętych ale to może być złudne gdyż nie korzystałem z sieci przez cały czas. Ale jest OK.
    Zaciekawiło mnie pokazane gniazdo antenowe.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    witam. tez posiadam taki modem i mam z nim problem poniewaz wylacza sie calkowicie ze nawet by go wlaczyc musze wyciagnac baterie i ponownie wszystko skladac, dodam ze dzieje sie to gdy modem dziala i laduje sie poprzez usb, da sie cos z tym zrobic?? pozdrawiam.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Czy podłączona antena zewnętrzna poprawia również zasięg Wi-Fi ??

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Do [b]marwla[/b], na pewno nie poprawia. Nie to nic wspólnego z wi-fi.

    Wiecie może jak wyłączyć WPS w tym oto urządzeniu?

    Czy może jeśli się nie ustali kodu PIN dla WPS, to urządzenie wyłączone?

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Chciałbym zobaczyć jego porównanie z routerem Alcatela OT-Y580D, który właśnie wchodzi na rynek.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Witam
    Mam problem z tym routerem
    Rozłącza się ciągle na początku pracy, wyświetlana jest treść ” Wpisz PIN” lud ” Włóż SIM” i tak z 10 razy aż się połączy potem jest ok.
    Czy możecie mi coś poradzić

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    [quote]Witam
    Mam problem z tym routerem
    Rozłącza się ciągle na początku pracy, wyświetlana jest treść ” Wpisz PIN” lud ” Włóż SIM” i tak z 10 razy aż się połączy potem jest ok.
    Czy możecie mi coś poradzić [/quote]

    Na początek zrób całkowity reset modemu(przytrzymaj przycisk reset do wyłączenia się wyświetlacza, przycisk jest pod pokrywka koło baterii) ustaw logowanie się bez użycia PIN-u.

    Myślę że pomoże.

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    how many cost this shit

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    jakie jest hasło do tego

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Jakie jest hasło??

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    Hasło to admin.Ludzie skąd wy się urwaliście

  • Anonim
    Liczba postów: 0

    jakie jest hasło producenta

  • siddydv26
    Uczestnik
    Liczba postów: 3

    Great feature this site. https://texttwist.online

  • funnyjokes
    Uczestnik
    Liczba postów: 11

    webnovel
    Thanks for sharing this great. Keep sharing more useful and conspicuous stuff like this. Thank you so much

  • Koi Ken
    Uczestnik
    Liczba postów: 1

    Great start for a best game bouncing balls , red ball

  • keria139
    Uczestnik
    Liczba postów: 1

    For those who are looking for a best Road Traffic Accident Claims service in UK. So the NASL is one of the great choice for them in any case of compensation claims.

  • coolkiu00
    Uczestnik
    Liczba postów: 1

    I am really thankful for your post, it gives me more knowledge. very nice!
    maps driving directions

  • aladanh
    Uczestnik
    Liczba postów: 2

    This blog is definitely entertaining additionally factual. I have picked up helluva helpful tips out of this amazing blog. I ad love to visit it again and again. Thanks!
    hotmail login

Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.