Start Forum Inne Do pośmiania Teksty z Biura Obsługi Klienta

Viewing 28 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Co można usłyszeć pracując w Biurze Obsługi Klienta? Jak się okazuje bardzo wiele ciekawych rzeczy. Prezentujemy zbiór śmiesznych rozmów, które bawią czytelników a konsultantów BOK-u doprowadzają do rozpaczy.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Teksty z Biura Obsługi Klienta

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      myślę, że niektóre z tych wypowiedzi są grubo naciągane, czy wręcz wymyślone, a szkoda, bo życie naprawdę niesie super niespodzianki i prawdzie wypowiedzi napewno były by bardziej zaskakujące i bardziej zabawne. Też szkoda, że ograniczono się tylko do śmiesznych wypowiedzi klientów, a przecież i konsultanci potrafią zrobić super byka!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      pantg, popracuj na jakiej infolini to sie sam przekonasz:D

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Nie raz ktos potrafi się zapytać o coś co powala mnie na nogi, wyobrażam sobie konsultantów, którzy rozmawiają z całą polską… 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Na pewno nie sa to wymyślone teksty! sam byłem świadkiem gdy pewna pani z mężem i dzieckiem szukała w Jarosławiu (podkarpackie) w salonie Plusa telefonów z ery i z pretensjami do całego świata głośno powiedziała, że ten salon jest do bani bo nie maja telefonów z Ery…

      Ludzka głupota nie zna granic!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Poszkajcie w necie, być może na youtube telefon do BOK-u Neste.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Jestem pracownikiem ORANGE. Kiedys byla u mnie siostra zakonna i pytala sie czy mam na stanie "te duze czerwone LAPY z HEYAH", bo przydalyby sie na jaselka. 🙂 Usmialem sie do lez.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Ludzka głupota nie zna granic… Fakt można się pośmiać ale jak się słyszy to często w pracy to z czasem przestaje to być zabawne i jest po rostu żal tych ludzi!! Pozdrawiam klientów

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Ja pracuje w Orange i kiedyś przyszła do mnie babcia i zapytała czy mam pilot do TV na sprzedaż. Mówię, że tu nie ma pilotów. A ona, jak to nie?! A to wszystko to co to jest?! 😉

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      chcę skonfigurowac telefon a nie znam nr biura obsługi

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      z biura numerow:

      – poprosze numer do tego banku na rogu, co go z okna widze. no, wie pani, ten zielony (bank). 🙂

      – klient: poprosze numer do izraela. konsult.: yyyy,ale prosze pania to jest kraj a nie miasto. klient: acha, tak myslalam.:)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      mam zablokowaną kartę SIM, nie korzystałam z niej przez jakiś czas… co mam teraz zrobić? nawet nie mogę zadzwonić na *500 ;( POMOCY

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      dobre

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      siema ej mam pytanie… bo ja doladowalem se konto dwoma 5… i jeszcze i tak nie moge pisac sms i puszczas strzalek a konto jeszcze nie jest zablokowane wiecie o co chodzi?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      no-skonczyla ci sie waznosc karty,piec zl przedluza tylko o dwa dni…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Ano te 5 zł krótkie są i wg mnie dobre są tylko na jakieś super extremalne sytuacje a nie jako regularny środek doładowujący…ja tam świadkiem raczej nie byłem rozmów tego "kalibru" jednak fajne są te rozmówki 🙂 z tą zakonnicą i pilotami powala równo xDDD

      "Trochę techniki i człowiek się gubi" 😛

      Pozdrawiam

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      hehehe .. dobre. 🙂 tez pracuje w call center i czasami ludzie mnie dobijaja :/ nigdy nie zapomne kobiety ktora zadzwonila do mnie (babcia ok.70 lat) bo jej "kodekter" (czyli dekoder) nie dzialal. stwierdzila ze to JA co miesiac specjalnie odcinam jej telewizje i to zawsze kiedy "cos waznego leci w telewizji np. wiadomosci"(?!). wg. babci mam taki specjalny przycisk na biurku i jak mi sie nudzi to go naciskam i wtedy ona nie ma odbioru 😀 a kiedy dzwoni to podaje specjalnie inne nazwisko ("bo ja wiem ze to ona dzwoni) i udaje ze nie wiem o co chodzi…..

      rece opadaja

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      UWIERZCIE TE TEKSTY TO SAMO ZYCIE 😉 SAMA JESTEM KONSULTANTEM DO SPRAW OBSLUGI KLIENTA I NIE JEDNOKROTNIE KLIENCI POTRAFIA ROZSMIESZYC DO ŁEZ 😉 " ALE PAN MA HEYAH NIE OBSLUGUJEMY HEYAH NO CO PANI JA NIEMAM HEYAH JA MAM ERA HEYAH 🙂 ZNA KTOS TAKA SIEC ?:)

      W RAMACH TEJ PROMOCJI MA PAN DO WYKORZYSTANIA 500 MINUT Z NUMERU STACJONARNEGO KTORY BEDZIE AKTYWNY NA PANSKIEJ KARCIE SIM ABONAMENTOWEJ W JEDNYM TELEFONIE BEDZIE MIAL PAN 2 NUMERY ABONAMENTOWY I STACJONRANY DO ODBIORU W JEDNEJ KOMORCE KLIENT: PANI ALE JA JUZ WYRZUCILEM TEN STACJONARNY BO TP MNIE WKURZYLO PANI JA NIE CHCE STACJONARNEGO JA CHCE ABONAMENT I TAK W NIESKONCZONOSC ;)))))))))))POZDRAWIAM

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      jesteście naibardziej nieusługodajną firmą

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      nie no to bylo super!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Tak.. albo najlepsze

      Konsultant: Koproszę kod pocztowy

      Klient: …yy… ale czyj mój?

      Albo

      Konsultant: Koproszę kod pocztowy

      Klient: 092

      Konsultant: Ale kod pocztowy ma 5 cyfr

      Albo

      Konsultant: Koproszę kod pocztowy

      Klient: 07 2547….

      I jeszcze wiele innych kombinacji.

      Mnie to akurat baaaardzo irytuje.. zbyt często to słyszę..

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Kons.: W jakiej sieci ma Pani telefon?

      Klientka: No jak to w jakiej..? W NOKII!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      (rozmowa dot. problemu z telefonem komórkowym)
      kons.: „Z jakiej sieci Pan korzysta?”
      klient: „neostradę mam”

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Pani, mój sony ericsson cały czas pisze „dodaj kontakt”, podłączam do gniazdka i nic się nie zmiania:)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Te są śmieszne, ale jak pracowałem, to dziewczyny dostawały propozycje randek, albo czasem bezczelne i chamskie propozycje seksualne, ja też spotykałem się głównie z chamstwem od dzieci w wieku gimnazjalnym i szkoły średniej. A czasem ludzie chcieli żeby im ustawiać TV, albo do mnie przychodzić i inne śmieszne rzeczy 🙂

    • arek22
      Member
      Liczba postów: 2

      no jak to mówią taka praca
      mam piękny uśmiech [url=http://www.denlab.pl/]sprawdź[/url]

    • Herkulap
      Member
      Liczba postów: 24

      szkoda, że pracownicy BOK-ów wszystkich klientów rzucają do jednego wora – wtedy nienawiść wzajemna.

    • accent
      Member
      Liczba postów: 70

      Ja czasem dzwoniąc do BOKU spotykam się z niekompetencją, czasem mnie olewają, każą czekać. Choć zawsze mam wszystko przygotowane i rzetelnie na pytania odpowiadam i problem też fachowo opisuję. Ale jak dzwonią, żeby mi wcisnąć super abonament specjalnie przygotowany dla mnie to są bardzo mili.

    • wania
      Member
      Liczba postów: 3

      Dobre.

Viewing 28 reply threads
Reply To: Teksty z Biura Obsługi Klienta
Your information: