Start Forum Inne Do pośmiania Teksty z Biura Obsługi Klienta

Viewing 47 reply threads
  • Author
    Posts
    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Co można usłyszeć pracując w Biurze Obsługi Klienta? Jak się okazuje bardzo wiele ciekawych rzeczy. Prezentujemy zbiór śmiesznych rozmów, które bawią czytelników a konsultantów BOK-u doprowadzają do rozpaczy.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Teksty z Biura Obsługi Klienta

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      czy chialby pan zakupićnasze uslugi internetowe …?

      klient panie internet to ja mam w kompiterze

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      klient: Proszę pana chciałem skonfigurować komputer z telefonem.

      konsultant: Rozumiem. Jaki ma Pan system operacyjny i w jaki sposób połączony jest telefon?

      klient: Ja mam laptoka z kartą pcimpcia

      konsultant: eh…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      No ja ze swoich doświadczeń wyciągam inne wnioski. Zadzwońcie do BOK PLUS GSM – totalna niekompetencja. Co dzwonie ,to dostaje inne informacje.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Wchodzi klient do salonu (to była kobieta żeby była jasność) i pyta:

      – "Dzień dobry, można tutaj doładować elektronicznie konto"

      My grzecznie odpowiadamy:

      -"Tak oczywiście"

      A ona na to:

      -"AAAAA to nie dzisiaj"

      I sobie poszła – ogolny śmiech – ale miała poczucie humoru :))

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      boze dlaczego ludzie sa tak glupi? 😀

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Co do ludzkiej glupoty to Einstein mial racje… lol

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      No ja mam tez fajnych klientow gdyz dzwonia i najpierw opiepszaja ze tak dlugo czekaja

      a pozniej na haslo podaj nr mowia ze nie znaja i ze jeszcze raz zadzwonia masakra

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      ale banał niemoge .bardzo tempe te dialogi.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      BOK jednego z operatorow:

      padlo zapytanie o wyjasnienie dzialania jednej funkcji z telefonu;

      konsultantka odpowiada ze poszuka jej w instrukcji telefonu;

      czekam czekam i czekam

      po kilku minutach pada odpowiedz ze nie ma dostepu do instrukcji bo system sie zawiesil i prosi aby zadzwonic jutro albo do infolini producenta aparatu (pewnie jutro kto inny bedzie i albo bedzie wiedzial albo znowu sciemnial). oczywiscie tam wiedzieli od razu o co chodzi.

      z takimi sytuacjami ze cos nie dziala im nagle jesli zaczynaja sie problemy z odpowiedzia mam za kazdym razem, brak kompetencji i szkolen pracownikow.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      buehehe

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      U mnie w punkcie następująca sytuacja:

      KLIENT: jaki telefon mogę wybrać w tej ofercie?

      JA: każdy jaki sieć oferuje

      KLIENT: a ten(wskazuje na nokie)??

      🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Mnie tez ostatnio jedna z Pań zachwyciła, a jednocześnie wprawiła w osłupienie. Zadzwoniła zeby aktywować CLIR-a i mówi: "Proszę Pana bo ja się chiałam czasami ukrywać" Naprawde słyszałem wiele określń na tą usługę ale to mnie całkowicie zszokowało.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      ale nie ma to jak tekst Klietna:

      prosze pana bo mi coś ten telewizor w mojej noki nawalił. …

      gwoli wyjaśnienia oczywiście chodzi o 6230 streaming video

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Z życia handlowca…Wchodzi klientka, uśmiechnieta i od samych drzwi mowi "dzień dobry, poprosze karte i czy mógłby mi pan od razu załadować bo mi sie już okres skończył"….myślałem że sie zeszcze ze śmiechu

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Ponoć autentyczne. Przychodzi kobieta do serwisu GSM i mówi, że chce usunąć simlocka, więc serwisant bierze się do roboty. Kiedy zrobił już co chciała i powiedział że gotowe kobieta mówi: "prosze mi go (simlocka) teraz wrzucić do woreczka…" Gość się trochę zdziwił, mówi: "ale proszę pani, jak to do woreczka?" Kobieta się trochę zamyśliła i mówi: "ma pan rację, po co do woreczka, wezmę do torebki…".

      Co było dalej to nie wiem…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      – Dzieńdobry! Czy mnie słychać???

      – Głośno i wyraźnie

      – Dziękuję, do widzenia.

      ***

      – Pani slucha: nie mogie siem polonczyc z gepeeresem i mnie mowio zabobonuj…

      ***

      -jaki ma pan model aparatu?

      -motorola

      -a jaka konkretnie?

      -no ta… tego… motorola 602 960 200

      -???????

      -a, nie, bo pod ten to ja do pani dzwonie….

      -to jaki to bedzie konkretnie model?

      -608 702 556

      ***

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      hehe torche sie posmialem 😀 dobre bo Polskie 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Podoba mi sie. Ja chce wiecej.

    • neko
      Member
      Liczba postów: 3

      "Dziendobry, ile kosztuja te telefony za złotówkę",

    • neko
      Member
      Liczba postów: 3

      Klient oddaje telefon do naprawy N3100 z widocznym uszk.mech.

      – czy ten telefon panu upadł?

      – klient: nie. –

      -obsługa..telefon został uszkodzony przez pana i nie obejmie tego naprawa gwarancyjna,

      -klient: jak to nie? on mi spadł tylko ze stolika! co oni nie testuja telefonow na takie upadki?

    • neko
      Member
      Liczba postów: 3

      klient chce oddac telefon do naprawy na gwarancji bo mu bateria w N3310 trzyma tylko tydzien

      -sprzedawca: to sie trzeba cieszyc bo tyle powinien

      -klient: tylko tyle!? przeciez ja nigdzie z nim nie moge wyjechać!!!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Klientka: Duzego pan ma?

      Ja: Przepraszam czy moze pani powtorzyc?

      klientka Chcialam wiedziec czy ma pan duzego bo zastanawiam czy mi sie do buzi zmiesci…

      Autentyk. Rozmowa z grudnia 2004

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      co za bezmózgowce dzwonia do BOK-u, brak inteligencji

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      klientowi przesłano pocztą oferte przedłuzajacą umowe o 12 miesiecy, klient nie czytając podpisał i odesłał, zainteresował się podpisamymi dokumentami dopiero gdy zaczeły przychodzić rachunki 🙂 , nastepnie dzwoni do DOK i pyta czu może sie wycofać z tej umowy… LOL 😀 — naturanie że może wpłacając kare umowną przewidzianą w regulaminie .

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      dawno się tak cudnie nie uśmiałam. Bardzo dziękuję, zwłaszcza, że jest bardzo późno, a dom trzęsie się w posadach od śmiechu.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      CI Z MÓZGIEM NIE DZWONIĄ DO BOK BO MAJĄ G 300. TAKA PRACA 😉

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Zapraszam na strone http://www.kablem.prv.pl

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      a mnie kiedys jakas dziewczynka (sadzac po glosie i dacie urodzenia wlascicielkie tel) poprosila o inicjacje :> oczywiscie chodzilo CLIP

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      konsultanci to niedouki nawet nie wiedza o czym gadaja

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      niezłe to jest, nie

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      siema ziomy

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      konsultanci nasmiewaja sie z ludzi nie powinni tak robic

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Do salonu Orange wchodzi klientka i mówi:
      „Proszę mi pomóc. Mój mąż wyjechał, okres mi się skończył i nie ma mi kto załadować”

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      ile kosztuje karta startowa 02 w Londynie

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      HAHAHAHAH DOBRE TO JEST

    • olek_skype
      Member
      Liczba postów: 2
    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      jak moge doladowac z komorki na komorke konto.pomozcie prosze…….

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      hej dlacze go nie moge zdzwonic do nikogo bo odrazu mi przerywa

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Klient spytał: czy ten telefon będzie działał na terenie PRL? 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Klient : Dzień Dobry . Proszę wejść na moją żonę i sprawdzić czy skończył się jej okres.

      Konsultant : Słucham …

      Klient : Chodziło mi kiedy się jej kończy okres rozliczeniowy . Podam Panu nr. telefonu …..

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      klient: dzień dobry. Proszę mi pomóc

      konsultant: dzień dobry. w czym mogę panu pomóc?

      klient: mój telefon nie wyswietla mmsów

      konsultant: prosze podac model telefonu

      klient: nokia 3310i (wyswietlacz monochromatyczny)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Prosze sobie wyobrazić, że tacy (a jest ich ogrom) dostają kartki do głosowania i decydują o tym kto rządzi krajem.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      – czy ten telefon ma blububa?

      – dzień dobry, ja chciałam mężowi przedłużyć….

      (tekst klientki dzwoniącej w sprawie przedłużenia umowy)

      K: ma pani telefon w mixie czy abonamencie?

      – motorolę….

      Klient – po ile są tusze do wyświetlaczy???

      Konsul: ale do jakich wyświetlaczy???

      KLient: – no bo mi telefon upadł i się tusz z wyświetlacz wylał, to chciałem dokupic….

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      EJ ALE DODZWONIC SIE DO BIURA OBSLUGI KLIENTA PLUSA NA NR 0601 102 601 TO NAPRAWDE SZTUKA… 🙁 NIE PIERWSZY RAZ DZOWNIE I JAK ZWYKLE NIKT NIE ODBIERA… TAM CHYBA PRACUJA WYBIORCZO ! NIE WIEM TYLKO W JAKICH MINUTACH (?)

      MOZE KTOS SIE ORIENTUJE ?

      PS.A JA PLACE IM ABONAMENT 🙁 🙁

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      W naszym BOK mamy klienta, który zna wszystkie uslugi sieci i to lepiej niż nie jeden z wieloletnich konsuli, ostatnio pan W. wymyślił sobie taką oto grę:

      W: – teraz ja będę zadawał Pani pytania.

      K: – tak słucham, jak mogę pomóc?

      W: – … za każdą nieprawidłową odpowiedź doladuje mi pani konto za 10zł!!!

      najśmieszniejsz w tym jest to, że kilku konsultantów naprawdę to zrobiło – wcale nie jesteśmy lepsji od klientów!

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Dzwonię z ofertą odbiera młody chłopak:

      ja: czy mogę rozmawiać z właścicielem numeru?

      MCH: mama będzie wieczorem

      ja: aha, więc skontaktuje się po 20, do usłuszenia.

      MCH (myśląc, że się rozłączyłam) – chłopaki ale zaje…. laska do mnie dzwoniła, a jaki miała nr 510 100 100

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139987

      Myślę, że konsultanci pewnej sieci do tej pory opowiadają sobie anegdoty, o tym jak mocna znietrzeźwiona, żądając zablokowania karty… do bankomatu -.-’

Viewing 47 reply threads
Reply To: Teksty z Biura Obsługi Klienta
Your information: