Start Forum Sprzęt Pozostałe tematy T-Mobile – konsekwencje służbowe za naigrawanie się z Ukraińców

Viewing 8 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Kilka dni temu Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, zgłosił kierownictwu T-mobile skandaliczne zachowanie jednego z pracowników ich salonu w Warszawie. Obsługując klienta z Ukrainy naigrywał się z ukraińskiego akcentu i udawał, że nic nie rozumie. Osoba, o została zidentyfikowana i poniosła konsekwencje służbowe swojego zachowania – zareagowała T-Mobile Polska.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: T-Mobile – konsekwencje służbowe za naigrawanie się z Ukraińców

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Ah, ten zbawczy ośrodek. Wyeliminuje niechec miedzy narodami <3. SZKODA TYLKO, ŻE NIE DZIAŁA NA TERENACH, GDZIE ZABIJAJA CHRZESCIJAN ZA WIARĘ, ale to nie ich bajka przecież…

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      jak kiedys byłem w rzymiei mnie olewano bo jestem Polakiem a kelnerzy skakali tylko koło ruskich(bo na całym świecie wiadomo,że największe napiwki dają) to na moją uwagę menedzer tylko parsknal smiechem. dla nich polacy to „extracomunitario ” czyli taki post sowiecki plebs (z wyłączeniem rosjan-bo oni mają najwyzszy priorytet). nawet smieszne jest to, ze u nas sumbol „sierp i młot” jest zakazany a we włoszech nalezacym do unii partia lewicowa ma go w swoim logo na legalu i nikt sie tym nie przejmuje i nikomu to nie przeszkadza. ECH długo by gadac

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Następne panisko ze wschodu. Normalny człowiek by to puścił mimo uszu(jak polacy w Niemczech czy anglii). Ale mieszkańcy Ukrainy musza jakoś zwalczać swoje kompleksy. Nie podoba sie -to we lwowie na pewno lepsza mają obsługę u operatorów(o ile maja tam komórki)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Jacy oni biedni, szkoda że sami nie potrafią się zachować należycie. Nie chcą uczyć się języka polskiego i odpowiadają po ukraińsku albo rosyjsku, wielce zdziwieni, że nie rozumiem co do mnie mówią. Może zacznę też zgłaszać ich zachowanie. Raz zostałam wyzwana po rosyjsku od głupiej kur*** co akurat zrozumiałam i co mam dalej takiemu klientowi przytakiwać i sprzedawać starter za 5 zł, żeby sobie włączył, jak on to mówi NIELIMITNY INTERNET? Niech Ci ludzie się zastanowią po co tutaj przyjechali.

    • Stentor
      Participant
      Liczba postów: 361

      Wyrazy uznania dla klienta, jak się domyślam Polaka, za reakcje na ksenofobiczne zachowanie pracownika T-mobile. Sama firma też, jezeli dochowa obietnic, zachowuje się wspaniale. Brak reakcji na takie zachowania rozzuchwala . Każdy kto ma choć odrobinę wyobraźni przewidzi jakie skutki moze wywołać tolerancja takich zachowań.
      Dziś śmieją się z obcokrajowca jutro z rudego albo grubego czy biedniejszego. Negatywne emocje nie hamowane zawsze znajdą powód do ujawniania się i mogą popychać do prześladowczych czynów .

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Zachowanie pracownika może nie do końca ale skoro ktoś przyjeżdża do Polski to musi mówić po polsku- to język tu obowiązujący, ukraińców jest w Warszawie bardzo dużo- zwłaszcza w usługach i to chyba też nie do końca i zbawczy ośrodek może pomoże że oni nie rozumieją co zamawiamy w naszym kraju i w naszym języku i się człowiek musi na migi napocić żeby zamówić jedzenie na przykład- jesteśmy dyskryminowani w naszym własnym kraju- chcą tu żyć i pracować niech mówią po naszemu a dyskusje między pracownikami po ukraińsku też powinny być zgłaszane i wyciągane konsekwencje

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Nie popieram sytuacji gdy pracownik drwi z klienta ,ale są niestety klienci którzy zachowują się w sposób prymitywny i arogancki wobec pracownika.W tym przypadku mógł powiedzieć że nie rozumie i żeby kto inny klienta obsłużył a nie wygłupiać się i za te wygłupy teraz oberwie.W Polsce nie ma obowiązku znajomości j. ukraińskiego ani innych języków poza polskim który jest językiem urzędowym i prawnie chronionym ,a jak klient nie zna to niech sobie tłumacza szuka który zna język polski.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Donosiciele z Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych znowu w akcji. Sprawdźcie kto ich finansuje. To wyjątkowo antypolska organizacja.

Viewing 8 reply threads
Reply To: T-Mobile – konsekwencje służbowe za naigrawanie się z Ukraińców
Your information: