Start › Forum › Rynek › Wyniki i sprawozdania finansowe › T-Mobile chce rozwijać pełne portfolio usług i poprawę jakości obsługi klienta
-
AuthorPosts
-
-
Celami T-Mobile Polska na kolejne kwartały są m. in. poprawa jakości obsługi, pozyskiwanie nowych klientów, a także rozwój sieci sklepów własnych – powiedział na konferencji prasowej prezes Andreas Maierhofer. Wśród interesujących obszarów Maierhofer wymienił m. in. cyberbezpieczeństwo, inteligentne miasta czy inteligentne rozwiązania energetyczne.
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: T-Mobile chce rozwijać pełne portfolio usług i poprawę jakości obsługi klienta
-
AnonymousGuest9 listopada 2017 at 15:15Liczba postów: 139982
A to chyba nie w Polsce?
T-mobile niech zacznie stosować normalne regulaminy i zaprzestanie ograniczeń dla prepaidów, bo jak narazie pokazują że pieniądze tych klientów im śmierdzą, więc nie będą ich mieli dopóki w T-łbach nie zmieni się myślenie, samą nowoczesną siecią interesu nie zrobicie T-łby, jeszcze trzeba szanować klientów, a z tym macie największy problem. -
AnonymousGuest9 listopada 2017 at 18:47Liczba postów: 139982
-
-
AuthorPosts