Start Forum Rynek Wyniki i sprawozdania finansowe T-Mobile chce rozwijać pełne portfolio usług i poprawę jakości obsługi klienta

Viewing 4 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Celami T-Mobile Polska na kolejne kwartały są m. in. poprawa jakości obsługi, pozyskiwanie nowych klientów, a także rozwój sieci sklepów własnych – powiedział na konferencji prasowej prezes Andreas Maierhofer. Wśród interesujących obszarów Maierhofer wymienił m. in. cyberbezpieczeństwo, inteligentne miasta czy inteligentne rozwiązania energetyczne.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: T-Mobile chce rozwijać pełne portfolio usług i poprawę jakości obsługi klienta

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Czekamy na zmiany 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      A to chyba nie w Polsce?
      T-mobile niech zacznie stosować normalne regulaminy i zaprzestanie ograniczeń dla prepaidów, bo jak narazie pokazują że pieniądze tych klientów im śmierdzą, więc nie będą ich mieli dopóki w T-łbach nie zmieni się myślenie, samą nowoczesną siecią interesu nie zrobicie T-łby, jeszcze trzeba szanować klientów, a z tym macie największy problem.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      Dobrze takie rzeczy sie czyta

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139982

      No poprzednik ma rację, klient prepaid to gorszy klient dla nich a pan Andreas o tym nie wspomniał:) Np limity sztuczne w prędkościach(nie duza różnica ale niesmak zostaje). Dużo się płaci takim garniaczkom, żeby barwili rzeczywistość.

Viewing 4 reply threads
Reply To: T-Mobile chce rozwijać pełne portfolio usług i poprawę jakości obsługi klienta
Your information: