Start Forum Inne Telix.pl Szef HTC: Mieliśmy kiepski marketing w 2012 r. Czas to zmienić.

Viewing 3 reply threads
  • Author
    Posts
    • Sarakin
      Member
      Liczba postów: 343

      Mijający 2012 rok nie był łaskawy dla firmy HTC. Dość powiedzieć, że na przestrzeni 6 ostatnich lat był najgorszym, jeśli chodzi o osiągnięte zyski. Co prawda wciąż na plusie, z przychodem prawie 2,34 mld USD, gdzie zysk netto wyniósł 133 mln USD, jednak to nic w porównaniu z uchodzącym za kiepski 2011 rokiem, gdzie przychody wynosiły 4,64 mld USD a zysk netto 639 mln dolarów. Według szefa firmy Petera Chou – 2013 będzie lepszy od poprzednika. Kluczem do sukcesu ma być skuteczniejszy marketing.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Szef HTC: Mieliśmy kiepski marketing w 2012 r. Czas to zmienić.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139980

      tu chyba nie chodzi o marketing tylko o kiepski i drogi sprzęt !

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139980

      musi htc rocznie dojść do 99 modeli bo niedopracowany sprzęt i bez aktualizacji jest nam niezwykle potrzebny – a cena o 50% wyższa od konkurencji a najlepiej żeby przewyższała cenę iphone
      ———————-
      aha żebym nie zapomniał to jeszcze trzeba lepiej zabezpieczyć bootloader na potrzeby najwierniejszych fanów marki i anulować gwarancję za jakąkolwiek próbę modyfikacji czegokolwiek

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139980

      jak to mówią z gówna czekolady nie ukręci. Blackston w cięgu gwarancji 4 razy wymieniali oczywiście po wielu pismach – nie wiem czy im się opłacało – chciałem żeby mi wymienili na mniej awaryjny model i skończyło się na kolejnym blackstonie po zakończeniu gwarancji (bo oczywiście nie przedłużana była, a telefon jak poprzednie padł) – przeszedłem na lumię

Viewing 3 reply threads
Reply To: Szef HTC: Mieliśmy kiepski marketing w 2012 r. Czas to zmienić.
Your information: