Start Forum Operatorzy Operatorzy stacjonarni Przedsiębiorcy wciąż cenią telefonię stacjonarną

Viewing 31 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      172 zł – tyle średnio płacą przedsiębiorcy za korzystanie z telefonu stacjonarnego. Mimo wysokich kosztów nie chcą jednak z niego rezygnować. Ich zdaniem telefon stacjonarny nadaje firmie większą wiarygodność, oferuje także wyższą jakość połączeń w porównaniu z telefonią komórkową.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Przedsiębiorcy wciąż cenią telefonię stacjonarną

    • LesH
      Participant
      Liczba postów: 3914

      Wiarygodność dzięki tel stacjonarn? Bywa złudna. Numer stacjonar można dostać wirtualnie na SIM-kartę za max 5 zł/mies do faktury za tel komórkowy. A numer pod faks? T-Mobile.pl ma ofertę z numerem stacjonarnym i tzw. 'maszyną faksową’ na kartę SIM albo na tzw. 'bramkę GSM’, do której się wkłada SIM-kartę i podłącza swój posiadany, tradycyjny 'fakso-telefon’. W ten sposób firma posiada numery stacjonarne a nie jest uwiązana kablem i może zmienić siedzibę niemal z godziny na godzinę bez zgłaszania zmiany adresu firmy. Będzie nadal i wciąż pod tymi samymi numerami stacjonarnymi, ale nic nie wiedzący o przeniesieniu siedziby klienci pocałują klamkę drzwi opuszczonego lokalu. Niewiele się też zda umiejętność rozpoznania na podstawie pierwszych trzech cyfr numeru stacjonarnego danego rejonu, czy to łącze numeracji prawdziwie ztacjonarnej, kablowej, czy tylko fikcyjnie, nadane przez operatora GSM. Dlaczego niewiele? Ponieważ istnieje możliwość przeniesienia swego prawdziwego numeru stacjonarnego do takiego łącza bezprzewodowego w sieci komórkowej.

    • LesH
      Participant
      Liczba postów: 3914

      W tabelce porównano ceny ’50min na połącz międzynarodowe, ale jakie? Stacjonarne czy komórki? To istotna różnica. Przypuszczam, że chodzi tu tylko o rozmowy na numery stacjonarne, ale mogę się mylić.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Każdy kto miał tel stacjonarny wie ze nie tylko musiał płacić za abonament ale także tak zwaną opłatę za utrzymanie linii tel wiec jak dla mnie wywalenie pieniędzy w błoto ja korzystam z easyCall z tego operatora jak na razie bez problemu doładowuje sobie konto. I dzwonie 🙂
      Żadnych więcej nie ma opłat szybko księgują kasę wiec już po 2-3 minutach mogę dzwonić.

      Jakość połączenia dobra nie ma abonament i ceny po zagranice(eu) bardzo dobre.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Stacjonarne telefony to już prehistoria teraz wszystko działa na aplikacjach 🙂

      Ja używam Easycall najlepszy na tą chwile operator oraz jakościowo jest dobry.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Stacjonary telefon jest dobry lecz juz coraz zadziej uzywany ja juz nie uzywałem stacjonarki okolo2 lat :I
      Teraz jak chce zadzwonić na stacjonaryny dzwonie z easyCall 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Mam niestety tp bo mam internet w domu ale ogolnie gdyby nie to to poprostu jest zal… opłaty za wszystko no poprostu tragedia za utrzymanie łącza itp
      Easycall ma tanie rozmowy łatwa aplikacja itp.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Stacjonarne telefony to juz przezytek a jesli masz to w miesiacu milion telefonow dostaniesz bo wlasciciel tel stacjonarnej przetwarza dane. Osobiscie jesli miał bym dzwonic to z easycall to operator warty uwagi jesli chodzi o dzwonienie całkiem dobrą jakość połączenia.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Podoba mi sie easycall ma ładny wyglad i ma przyjemny kolor, czesto jakies ciekawe promocje.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      telefony stacjonarne raczej przyszłosci nie maja terez telefonia internetowa oraz komorkowa ma przyszłość komorki coraz juz mniej maja znaczenie
      ja wybrałem easycall ze wzgledu na szybkie działanie tej aplikacji oraz łatwej obłsugi jesli chodzi o ceny to maja dosc dobre ceny lecz czasem naprawde ciekawe promocje maja 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      ze stacjonarnej telefoni juz prawie nikt nie uzywa poniewaz koszty sa bardzo duze nie tylko cenow ale takze dochodza inne koszty dodatkowe wiec tel umier powoli dlatego ja juz sie przeniosłem na tel voip easycall wybrałem nie tylko na dobre ceny ale takze na łatwosc odbłsugi tej aplikacji,
      Juz jakis rok uzywam i swietnie mi zastepuje stara stacjonarke no i mam internetowy fax 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      jesli chodzi o easycall i sposob działania tej aplikacji to jest banalny i jakosciowo jest bardzo dobra. maja dobre promocje i aplikacja mi sie podoba .

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Telefonia stacjonarna używana jest obecnie przede wszystkim prywatnie do utrzymania linii do neta. Coraz więcej ludzi przekonuje się do VOIP.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Co racja to racja. Tak naprawdę w firmach to już mało kto korzysta, chyba że jest przyzwyczajony do swojego numeru.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Ale w firmie to bierzesz wirtualną centralkę i Pani z sekretariatu nie musi przełączać rozmów. 🙂

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      No generalnie tak, ale czy to nie wychodzi drożej?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Oczywiście, że nie. Można zaoszczędzić i czas i pieniądze.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      A jakiego najlepiej operatora wybrać?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Myślę, że większość operatorów VOIP dogoniło Easy Call, (które było pierwsze w tej dziedzinie) i wprowadziło do swojej oferty. Ale nie wiem, dawno się tym nie interesowałem.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Nie wiesz? Operatorzy telefonii komórkowej od początku swojego istnienia konkurują ze sobą w temacie cen i usług dodatkowych.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Z tego wynika, że o centralkę nietrudno w ofercie.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      No pewnie tak, ale pomimo to EasyCall znajduje inne sposoby pozyskiwania klientów.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Dokładnie. Widziałam, że dostępny jest raport okresowy za IV kwartał.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      I Co?

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Jeszcze nie wiem, nie zagłębiałam się. Ale na pewno jest ok.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Rozwijająca się firma. Wystarczy sprawdzić wyniki.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Po ostatnim wygranym przetargu przez Easy Calla warto skusić się na bycie ich klientem.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Jest tyle różnorakich ofert prześcigających się sieci komórkowych, że z kazdej trzeba by zabrac cos dla siebie i wtedy byłoby idealnie. Korzystam z wszelkich nowinek i nie wyobrażam sobie życia bez telefonu czy smartfonu. Dobrze że jest duza konkurencja na rynku, bo korzystamy my, użytkownicy.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Voip zaczyna wypierać telefonię komórkową i stacjonarną

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      [quote]Voip zaczyna wypierać telefonię komórkową i stacjonarną
      [/quote]

      mysle że nie tylko koszta, ale też nowe możliwości voipa np. rozbudowane centrale IP

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992
    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139992

      Na co komu teraz telefonia stacjnonarna? Chyba tylko po to, żeby mogli z reklamami dzwonić.

Viewing 31 reply threads
Reply To: Przedsiębiorcy wciąż cenią telefonię stacjonarną
Your information: