Start Forum Inne Pozostałe tematy Połączenia głosowe, a opinie klientów

Viewing 1 reply thread
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Do niskiej satysfakcji z korzystania z usług centrów kontaktowych przyznaje się aż 87 proc. klientów – wynika z badania rynku „Jak bardzo cenisz swoich klientów? Połączenia głosowe, a opinie klientów” – zrealizowanego na zlecenie marki Jabra.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Połączenia głosowe, a opinie klientów

    • ferdar
      Participant
      Liczba postów: 1625

      Co prawda to prawda nie dosyć że czasami trzeba długo czekać (mój rekord oczekiwania na połączenie to 30min) to słuchać beznadziejnej muzyki w kółko a na koniec nic nie słychać i dogadać się nie można.

Viewing 1 reply thread
Reply To: Połączenia głosowe, a opinie klientów
Your information: