Start Forum Operatorzy Internet mobilny Polacy na czele ruchu oporu wobec reklam online

Viewing 9 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Jesteśmy narodem niepokornym nie tylko w kwestiach społeczno-historycznych, ale również w ramach online marketingu. Wyniki globalnego projektu Connected Life 2016 wskazują, że aż 51% Polaków korzysta z ad-blockerów. Wygląda to na wojnę, ale czy jest szansa na rozejm?

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Polacy na czele ruchu oporu wobec reklam online

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Już chyba ze 2 tygodnie nie było tu nic o tym , jacy to Polacy wstrętni , gdyż odważają się blokować nachalne a często wręcz uniemożliwiają normalne korzystanie z treści internetowych , chamskie reklamy . Za to brak jakichkolwiek informacji o działaniach prowadzących do penalizacji działań utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z treści internetowych .

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      nie godzimy się bo i reklamy wyświetlane u nas w żaden sposób nas nie szanują i mają nas za nic. reklama reklamę pogania, wszystkie się otwierają i startują wyjąc, zasłaniają stronę uniemożliwiając korzystanie. taka reklama to antyreklama

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Polska siec jest przepelniona reklamami. Za granica jest o wiele mniej reklam. Bez blokowania nie da sie juz praktycznie wejsc na zadna strone www.

    • Jo
      Member
      Liczba postów: 290

      Lucek : Nigdzie nic nie widzę , żeby było napisane, że Polacy wstrętni – chyba, że Ty to gdzieś przeczytałeś w tym tekście to pokaż proszę. Polacy nie chcę oglądać reklam, bo są nachalne zazwyczaj „do bólu” , i to fakt. Gdyby nasi spece od reklamy w internecie trochę wyhamowali z ilością i formą wyświetlania reklam na stronach, to mało kto by sobie głowę zawracał ich blokowaniem. Ale u nas taki zwyczaj wepchać się w każde wolne miejsce z reklamą – widać to nie tylko w necie, ale i w miastach, TV, etc.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Powtarzam po raz kolejny . Powtarzanie takich artykułów to nie proste informowanie ale najwyraźniej element PR-wej akcji mającej na celu przygotowanie odbiorców treści do powszechnego blokowania stron zabezpieczonych adblokami . Mimo chyba powszechnej zgodności , co do naruszania komfortu a często wręcz MOŻLIWOŚCI korzystania z podstawowych treści nas stronach przez reklamodawców , usiłuje się wmówić użytkownikom , że postępują źle . Jak wiemy , kłamstwo powtarzane często i po wielekroć staje się namiastką prawdy . Niestety, bez ustawowego ograniczenia bezkarności reklamodawców nie da się rozwiązać tego problemu .

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      To nie Polacy są źli, tylko reklamy tak nachalne, że tylko adblokery są w stanie dać sobie radę z głupotą twórców serwisów. Np. taki Telepolis prosi, aby wyłączyć blokadę, gdyż się utrzymuje z reklam. OK, wyłączyłem. Ale nie wywalają zaraz na całą stronę gifów, flashy czy innego dziadostwa czy jakieś wyskakujące okienka. Przeciwko takiej reklamie nic nie mam. A na natrętne strony nawet nie warto wchodzić, bo tam i tak nić mądrego nie ma.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Pozostałe 49% to robi nie chwaląc się przy tym 🙂 – ot cała prawda o statystykach

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Blokuję świadomie, bo korzystam z netu mobilnego, który ma ograniczony przesył danych w pakiecie. I nadal będę blokował. A na marginesie to reklamy są zbyt nachalne,za duże i walą ostro dzwiękiem po uszach.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      blokujemy reklamy zydo korporacji , zagraniczne korporacje nie będą zarabiać na moim komputerze, wała im !
      jak bank bedzie placil 1000 ojro za reklamy na MOIM komputerze – wtedy będą mieli łaskę, a mają obecnie kooooooooopa w 4 litery

Viewing 9 reply threads
Reply To: Polacy na czele ruchu oporu wobec reklam online
Your information: