Start › Forum › Operatorzy › Internet mobilny › Polacy na czele ruchu oporu wobec reklam online
-
AuthorPosts
-
-
Jesteśmy narodem niepokornym nie tylko w kwestiach społeczno-historycznych, ale również w ramach online marketingu. Wyniki globalnego projektu Connected Life 2016 wskazują, że aż 51% Polaków korzysta z ad-blockerów. Wygląda to na wojnę, ale czy jest szansa na rozejm?
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Polacy na czele ruchu oporu wobec reklam online
-
AnonymousGuest11 października 2016 at 11:39Liczba postów: 139986
Już chyba ze 2 tygodnie nie było tu nic o tym , jacy to Polacy wstrętni , gdyż odważają się blokować nachalne a często wręcz uniemożliwiają normalne korzystanie z treści internetowych , chamskie reklamy . Za to brak jakichkolwiek informacji o działaniach prowadzących do penalizacji działań utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z treści internetowych .
-
AnonymousGuest11 października 2016 at 13:50Liczba postów: 139986
-
Lucek : Nigdzie nic nie widzę , żeby było napisane, że Polacy wstrętni – chyba, że Ty to gdzieś przeczytałeś w tym tekście to pokaż proszę. Polacy nie chcę oglądać reklam, bo są nachalne zazwyczaj „do bólu” , i to fakt. Gdyby nasi spece od reklamy w internecie trochę wyhamowali z ilością i formą wyświetlania reklam na stronach, to mało kto by sobie głowę zawracał ich blokowaniem. Ale u nas taki zwyczaj wepchać się w każde wolne miejsce z reklamą – widać to nie tylko w necie, ale i w miastach, TV, etc.
-
AnonymousGuest11 października 2016 at 17:16Liczba postów: 139986
Powtarzam po raz kolejny . Powtarzanie takich artykułów to nie proste informowanie ale najwyraźniej element PR-wej akcji mającej na celu przygotowanie odbiorców treści do powszechnego blokowania stron zabezpieczonych adblokami . Mimo chyba powszechnej zgodności , co do naruszania komfortu a często wręcz MOŻLIWOŚCI korzystania z podstawowych treści nas stronach przez reklamodawców , usiłuje się wmówić użytkownikom , że postępują źle . Jak wiemy , kłamstwo powtarzane często i po wielekroć staje się namiastką prawdy . Niestety, bez ustawowego ograniczenia bezkarności reklamodawców nie da się rozwiązać tego problemu .
-
AnonymousGuest11 października 2016 at 18:44Liczba postów: 139986
To nie Polacy są źli, tylko reklamy tak nachalne, że tylko adblokery są w stanie dać sobie radę z głupotą twórców serwisów. Np. taki Telepolis prosi, aby wyłączyć blokadę, gdyż się utrzymuje z reklam. OK, wyłączyłem. Ale nie wywalają zaraz na całą stronę gifów, flashy czy innego dziadostwa czy jakieś wyskakujące okienka. Przeciwko takiej reklamie nic nie mam. A na natrętne strony nawet nie warto wchodzić, bo tam i tak nić mądrego nie ma.
-
AnonymousGuest14 października 2016 at 07:49Liczba postów: 139986
-
-
AuthorPosts