Start Forum Operatorzy Internet stacjonarny Netia stawia na lokalną obsługę klientów (wideo)

Viewing 3 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Zachęcanie zamiast nakłaniania – taki ma być nowy model sprzedaży usług Netii. Agresywna sprzedaż przez kanały wychodzące do klienta zaczyna tracić sens – ocenia prezes spółki. Zapowiada też decentralizację procesu sprzedaży i obsługi. Dzięki temu klienci mają mieć lepszy dostęp do sprzedawców i serwisantów. Nowy model biznesowy ma też zmniejszyć rotację na stanowiskach sprzedażowych w spółce.

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Netia stawia na lokalną obsługę klientów (wideo)

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      hmm jak dla mnie obsuga byla okej 🙂 za kazdym razem rozmowa odbywala sie z mila pania, nigdy nic mi nie wciskali , ale fajnie, ze mysla o klientach i chca pracowac nad obsuga

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      W dobrym kierunku netia idzie, podoba mi się to.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139985

      Bardzo ciekawe nowe idee, ciekawe jak sprawdzą się w praktye. Do tej pory nie narzekałam na ich obsługę. Kontaktowałam się nawet przez ich fb gdzie całkiem szybko i pomogli

Viewing 3 reply threads
Reply To: Netia stawia na lokalną obsługę klientów (wideo)
Your information: