Start › Forum › Operatorzy › Internet stacjonarny › Netia porównała swoją ofertę Telewizji Osobistej z ofertą telewizyjną UPC Polska
-
AuthorPosts
-
-
Na specjalnej stronie internetowej, Netia porównała swoją ofertę Telewizji Osobistej z ofertą telewizyjną dostępną u operatora telewizji kablowej UPC Polska. Według Operatora telewizja z internetem w Netii jest tańsza nawet o 54 zł miesięcznie w porównaniu z podobną ofertą UPC Polska.
Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Netia porównała swoją ofertę Telewizji Osobistej z ofertą telewizyjną UPC Polska
-
AnonymousGuest15 lipca 2014 at 17:31Liczba postów: 139985
Tylko jak się pozbiera pakiet filmowy, dziecięcy, wiedzy, a nie daj Boże jeszcze sportowy to i tak nie ma wszystkich kanałów które są dostępne w pakiecie UPC tak śmiało porównywanym na stronie Netii. Nie dość, że mniej to jeszcze wychodzi drożej! Dział P.R. Netii chyba właśnie strzelił sobie w stopę, albo uważa klientów za poważnie ograniczonych…
-
AnonymousGuest16 lipca 2014 at 06:49Liczba postów: 139985
@ROZMOWA BSA? Zapraszam do Piaseczna pod Warszawą gdzie na nowym, kilkutysięcznym osiedlu przy własnym pełnym okablowaniu budynków Netii jeszcze kilka lat temu można było osiągnąć max. 4 megabity przy sprzedawanej usłudze 10-ciu! I dział wsparcia technicznego rozkładał ręce… A obecnie, przy sprzedawanych pakietach TV+INTERNET+TELEFON 2-3 razy w tygodniu następuje „zamrażanie obrazu” na ekranie, 20 megabitów to występuje w głębokiej teorii. To co dopiero mówić o BSA?
-
AnonymousGuest16 lipca 2014 at 07:51Liczba postów: 139985
-
AnonymousGuest16 lipca 2014 at 12:23Liczba postów: 139985
@123 – masz absolutna racje. Nie wiem jak mozna sie tak osmieszyc robiac strone i porownujac cene a pod opcja 'pokaz oferte’ ukryc kilkanascie kanalow dla Netii vs. kilkadziesiat od UPC. Poza tym droga netio, chocbys nie wiem jak sie starala, na miedzi nigdy nie dasz tego co daje kablowka. Technologia IP moze dla podstawowego uzytkownika jest ok ale przy obecnym rozwoju ludzie chca super jakosci, szybkiego przelaczynia kanalow, multi roomu i multidekoderow pozwalajacych sumultanicznie nagrywac kilka programow… Czy Twoja miedz to pociagnie? Za te pare zlotych wiecej wole miec super jakosc, szybkosc i rozbudowana oferte…
-
AnonymousGuest21 lipca 2014 at 09:16Liczba postów: 139985
-
AnonymousGuest25 lipca 2014 at 10:07Liczba postów: 139985
-
AnonymousGuest30 lipca 2015 at 16:58Liczba postów: 139985
u mnie właśnie net z netii smiga dobrze (czesto ponad 10 mb/s co jest na prawde sporo)…..od jakiegos czasu mam tez te oferte telewizja osobista i przez miesiac mialem jakies miliony kanalow do przetestowania a po miesiacu wybieralem sobie te ktore ogladalem najczesciej;) w poloczeniu z netem to jest fajna sprawa, upc moze jest spoko ale ja jednak bede jeszcze przez jakis czas wierny netii 😎 😎 😎
-
AnonymousGuest21 lipca 2016 at 18:49Liczba postów: 139985
Moja historia, pod rozwagę:
– skuszony dość ciekawą ofertą Internetu(100Mbps) + IPTV (Netia player po WiFi) postanowiłem podpisać umowę i umówiłem się na montaż
– monter podłączył i sam Internet śmigał super ale nie IPTV – tu jakość była dużo gorsza niż się spodziewałem, a mianowicie sygnał pseudo HD tzn. niby w rogu był znaczek HD ale obraz to nie była „żyleta” jakiej się spodziewałem (a mam porównanie bo nie wypowiedziałem jeszcze wówczas umowy od starego dostawcy)
– pomiary „bitrate’u” z router’a Netii do Netia Player utwierdziły mnie że coś jest nie tak gdyż przesył był często w okolicach 2.5Mbps a powinien, według mnie być na poziomie stałym i to pomiędzy 5-6Mbps (tyle idzie z talerza SAT np. NC++)
– monter nie był w stanie odpowiedzieć dlaczego tak jest, nie był w stanie ani on ani ja uzyskać jednoznacznej odpowiedzi po kontakcie tel. z tzw. działem
technicznym
– nie odebrałem usługi i nie doszło do aktywacji, straciłem ok. 3godz. łącznie
– napisałem o tym na forum Netii i zapytałem dlaczego nie informują w ofercie że to pseudo HD jest i dlaczego nie podają stałego bitrate’u na główne kanały chociaż żebym wiedział wcześniej z jaką jakością będę miał do czynienia. Pan rzecznik Netii odparskął tylko na email prywatnie w stylu że czepiam się i że 99% użytkowników nie ma pojęcia co to video bitrate jest… no cóż ja wiedziałem akurat, mój pech…
– postanowiłem się upewnić że umowa nie doszła do skutku i skontaktowałem sie telefonicznie z BOK, gdzie potwierdzono że usługa nie jest aktywowana wobec czego umowa jest automatycznie rozwiązana (podpisałem wcześniej z tzw. przedstawicielem który to potem umówił na montaż dopiero) i wszystko jest okay i nic nie musze robić (tzn. wysyłać pismo o rozwiązanie etc.)
– po 3 miesiącach dostałem fakturę za sprzęt tj. 450zł za Netia player… Oczywista pomyłka pomyślałem i ponownie wykonałem telefon, informując że nie odebrałem przecież nic od Netii, a na pewno nie podpisałem żadnego odbioru więc nie wiem czemu mnie fakturują na 450zł
– Pani na infolinii wyjaśniła że to pomyłka i że jest już okay
– Po półtorej roku dostaję wezwanie do zapłaty od windykatora. Zgadnijcie za co ? Tak za Netia Player, 450zł.
-Zadzwoniłem kolejny raz do Netii, Pani poinformowała że sprawdzi i szybko oddzwoni…
-Jako że nie oddzwaniała zadzwoniłem raz jeszcze sam. Tym razem zapytałem na jakiej podstawie windykują i czy mają podpisany przeze mnie odbiór sprzętu. Pani powiedziała że nie, nie mają ale musi sprawdzić z magazynem co się stało z tym Netia Player’em… Zdębiałem i trochę skonfundowany stwierdziłem że mnie to za bardzo nie interesuje i to ich wew. sprawa jest ale dalej nie wiem dlaczego mnie windykują.. Suma summarum Pani łaskawie potwierdziła że może co najwyżej przyjąć reklamację która to zostanie rozpatrzona w 14 dni. Zażyczyłem sobie potwierdzenia na email ustaleń, numeru reklamacji aby przesłać do windykatora. Pani stwierdziła że to niemożliwe… Co najwyżej sms i faktycznie dostałem że reklamację przyjęto a tam ani numeru ani żadnej referencji w jakiej sprawie itp.
-No cóż pomyślałem skoro firma sprzedaje pseudo usługę to i pseudo BOK mają który nie ogarnia podstawowych spraw i jest totalnie przypadkowy, nie mają żadnych procesów, żadnej informacji zwrotnej, żadnego potwierdzenia ustaleń, żadnej ciągłości sprawy, przypadkowe osoby i przypadkowe odpowiedzi.. normalnie ręce opadają. choć oczywiście jest na początku rozmowy że „może być nagrywana w celach poprawy jakości obsługi…”
– Sprawa jest w toku i oczywiście nikt nie poinformował windykatora że klient złożył reklamację a ten dalej dzwoni…Bardzo ciekawy business model i podejście do klienta prawda ?
-
AnonymousGuest18 października 2016 at 09:46Liczba postów: 139985
Witajcie, korzystam z Netii już 3 rok. Do lipca miałem tylko internet potem z racji tego że sie wyprowadziłem do Warszawy na studia, zainwestowałem w gigakablówke. Jestem zadowolony, bo przeniosłem dokumenty z mojej wioski do stolicy i jeszcze mam tv. Mogę teraz oglądać meczyki i bez stresu korzystać z internetu. Oby tak dalej 🙂
-
-
AuthorPosts