Start Forum Sprzęt Telefony – pozostali producenci i inne tematy Pozostali producenci Co najczęściej psuje się w smartfonach

Viewing 2 reply threads
  • Author
    Posts
    • Kan
      Keymaster
      Liczba postów: 31072

      Każdy użytkownik przeżył to przynajmniej raz w swoim życiu – chwila nieuwagi, smartfon wyślizguje się z dłoni i spada. Pęknięty ekran, brak reakcji na podpięcie ładowarki, czy niedziałający mikrofon – to tylko kilka z wielu problemów, jakie spotykają właścicieli urządzeń mobilnych. Najczęściej występujące usterki smartfonów i ile kosztuje naprawa?

      Pełna treść artykułu dostępna tutaj: Co najczęściej psuje się w smartfonach

    • mac
      Member
      Liczba postów: 338

      Z wyswietlaczem sie zgadzam, telefon uwielbia wypadac z reki najczesniej na ulicy i zalicza bliskie spotkanie trzeciego stopnia z betoem/asfaltem. Poprzednio mialem Moto E LTE (ma jakby gumowa obudowe), wypadl mi na przystanku … odbijajac sie rogami 'toczyl’ sie jak pilka nozna – myslalem, ze go nie dogonie ;p Co do gniazda zasilania to sie troche nie zgodze, ze jest az tak awaryjne w telefonach. Mialem ich pare i nigdy problemow nie bylo. W tabletach owszem, w kazdym tablecie jaki miale okazje uzywac/pomagac przy nim dosyc szybko umieralo gniazdo zasilania. Tutaj wychodzi przewaga teleofonow firmowych nad chinczykami – gniazdo zasilania jest prawidlowo zaprojektowane i osadzone, a w chinczykach jak przylutuja tak bedzie. Mam okazje na co dzien obserwowac zycie Samsung Note II, ma juz ten telefon chyba z 5-6 lat. Zaliczyl 3 wizyty w serwisie, ale za kazdym razem z winy uzytkownika (rozwlaona na asfalcie szybka – nie bylo zadnej oslony, pozniej wpadl w szczeline i go zmiazdzylo konieczna wymiana wyswietlacza i na koniec jakis program rozwalil system zaczely sie restarty – recovery rozwiazalo problem). Ten Note II jest naprawde uzywany ostro i gdyby nie niedbalosc uzytkownika serwisy ogladalby tylko przez szybe samochodu/autobusu.

    • Anonymous
      Guest
      Liczba postów: 139986

      Skala twardości szkła ochronnego podawana na opakowaniu nie ma nic wspólnego ze skalą Mohsa, proszę nie wprowadzać w błąd. Dziewiąty stopień w skali Mohsa ma korund (i jego odmiany, jak szafir czy rubin), tu mamy do czynienia ze zwykłym szkłem, jedynie utwardzanym.
      Co do gwarancji nie trzeba rozbierać urządzenia samemu, bo „niewymienialny” akumulator podlega wymianie w tym czasie i na takich samych zasadach jak inne części, np. płyta główna. A po okresie gwarancyjnym zerwanie plomb jest rzecz jasna nieistotne. Problemem przy samodzielnej wymianie będą raczej niestandardowe śrubki czy zalewanie wnętrza smartfona klejem.

Viewing 2 reply threads
Reply To: Co najczęściej psuje się w smartfonach
Your information: