Dzisiaj T-Mobile na spotkaniu z Andreasem Maierhoferem, CEO T-Mobile Polska, prezentuje nową biznesową ofertę – Magneta Biznes
Pełna gotowość już jest, gwiazdy na pokładzie już są w tym nasz nieoceniony @hazan. #magentabiznes nadchodzi pic.twitter.com/47a2SYeMMb
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) 11 kwietnia 2018
No to zaczynamy! #wearetheoriginal #magentabiznes #telekomwall pic.twitter.com/ylFJz3UO9f
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) 11 kwietnia 2018
Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska prezentuje nową ofertę dla segmentu B2B. – „dzisiaj przedstawiamy oferte b2b. B2b to dla nas bardzo ważna cześć rynku dająca dużą część przychodów i zysku. Rynek małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce szybko rośnie – mówi.
Według T-Mobile Polska w 2020 roku będzie 20 milionów urządzeń podłączonych do sieci. Nie ma obecnie innej drogi rozwoju niż wchodzić w cyfrowy biznes – dodaje
W nowym podejściu T-Mobile Polska upraszcza oferty dla małych firm. Koniec zastanawiania się ile wybrać kart sim, aby dostać upust. – chcemy zlikwidować dylematy co wybrać na początku – podkreślają przedstawiciele T-Mobile
Można nie płacić abonament, gdy usługa jest niepotrzebna, np. dla pracowników sezonowych.
T-Mobile Polska chce też wprowadzić zdalną usługę opieki it. – Będziemy stawiać na usługi MS Office i księgowości – zapowiada T-Mobile. Oferta będzie składała się z 4 taryf. Na każdą kartę sim 2-3 GB w roamingu
Od 18 kwietnia rusza kampania w mediach. Będzie zawierała też elementy edukacyjne. Obecnie ok 98 procent klientów T-Mobile, to małe i średnie firmy – ujawniają przedstawiciele T-Mobile.
źródło: wł.
Zostaw komentarz