Materiał partnera

W swojej siedzibie nie masz warunków technicznych pozwalających na instalację tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych? Dowiedz się, jak działa ta rewolucyjna usługa, dzięki której nie musisz kupować lub dzierżawić drogich central telefonicznych.

Wirtualna Centralka Orange (WCO) to bezprzewodowe narzędzie, służące do efektywnego zarządzania połączeniami głosowymi w firmie. Usługa opiera się na mobilnej infrastrukturze Orange, dlatego jej wdrożenie jest proste i szybkie. Nie wymaga także inwestycji w specjalistyczny sprzęt ani zagospodarowania dodatkowego pomieszczenia na centralę telefoniczną.

WCO to usługa skierowana nie tylko do małych firm, szukających oszczędności. Z powodzeniem może być stosowana także przez większe przedsiębiorstwa, które są zainteresowane zapewnieniem profesjonalnego, szybkiego i niezawodnego kontaktu z klientami. Z pomocą intuicyjnej aplikacji możesz samodzielnie skonfigurować centralkę i zdecydować, jakie przywitanie usłyszą osoby, próbujące skontaktować się z Twoją firmą. WCO sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie, chcącym gładkoprzejść przez proces cyfrowej transformacji i zoptymalizować działania operacyjne.

Wirtualna Centralka Orange opiera się na chmurze, dzięki czemu oferuje pełną mobilność, co w połączeniu z brakiem konieczności posiadania rozbudowanej infrastruktury komunikacyjnej oraz wdrażania sprzętu, zaowocowało znacznie niższą ceną niż w przypadku tradycyjnych rozwiązań oraz wyjątkowym komfortem i brakiem przestojów np. w przypadku przeprowadzki.

Kolejnym wyróżnikiem usługi jest jej elastyczność. Klienci mogą wybierać spośród pięciu pakietów taryfowych. W każdym z nich dostępny jest ten sam zestaw funkcji, które można włączać i wyłączać zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem. Dokonywanie zmian konfiguracyjnych i implementacja najbardziej zaawansowanych scenariuszy odbywają się za pomocą panelu na stronie WWW, który jest dostępny dla administratora centrali telefonicznej w firmie. Jeśli potrzebuje on pomocy, może skorzystać z konsultacji z profesjonalnymi konsultantami Orange, z którymi może również negocjować w sprawie warunków stworzenia własnego pakietu taryfowego.

Wirtualna Centralka Orange zyskała zaufanie tysięcy klientów. Poniżej przedstawiamy przykład przedsiębiorstwa, które efektywnie wykorzystało tę usługę.

Zarząd administracyjny funkcjonującej od kilku dekad fabryki mebli zastąpił przestarzałą infrastrukturę telekomunikacyjną rozwiązaniem WCO i zdecydował, że będzie ona wykorzystana do komunikacji pomiędzy centralą, przy której znajduje się obiekt fabryczny, dwoma dużymi oddziałami w Warszawie i Poznaniu oraz kilkunastoma przedstawicielami handlowymi w całym kraju. Dzięki wdrożeniu usługi pracownicy hurtowni, zainteresowani kupnem mebli do odsprzedaży, w przypadku niedostępności przedstawiciela handlowego, są automatycznie przekierowywani na główny numer firmy, gdzie pracownik działu handlowego może udzielić im niezbędnych informacji lub przyjąć zamówienie. Z kolei, opiekun danej hurtowni dostaje informację o próbie nawiązania połączenia, dlatego w wolnym czasie może oddzwonić do swojego klienta i sprawdzić, czy nadal potrzebuje on pomocy.

Chcesz poznać więcej przykładów i case study firm, które korzystają z WCO? Zajrzyj tutaj: https://www.orange.pl/poradnik-dla-firm/komunikacja/wco-wirtualna-centralka-orange/