Artystka, piosenkarka, influencerka, aktywna, piękna mama – Maja Hyży została twarzą polskiej marki Neno, produkującej przełomowe i innowacyjne produkty elektroniczne wspierające naturalną laktację m.in. bezprzewodowe laktatory, produkty medyczne dla niemowląt, butelki i wiele innych akcesoriów, poprawiających komfort Mam i ich pociech. Jej talent, niesamowity głos, wdzięk i fascynująca osobowość chwytają za serce tysiące fanów. Laureatka X-Factor, uczestniczka „Twoja twarz brzmi znajomo”, piosenkarka, kobieta, Mama. Maja Hyży – oto ambasadorka marki neno.

Aktywnym Mamom czas ucieka tak szybko, że nie chcą spędzać go na rzeczach, w których może je zastąpić technologia. A Neno to technologia płynąca z miłości – mówi Maja Hyży, nowa ambasadorka Neno w Polsce. Chcę podzielić się z Wami codziennością nowoczesnej i aktywnej mamy i pokazać, jak czerpać z tej codzienności wiele frajdy.”

Pani Maju, witamy w rodzinie Neno!

Inspirowane dziećmi, stworzone dla rodziców – właśnie taką wizję mają spełniać produkty marki Neno. Neno znaczy dziecko. Po prostu. To najtrafniejszy komunikat, jaki wysyłamy w świat. Nasze produkty dedykowane są młodym rodzicom, by ułatwić im codzienność i pozwolić czerpać radość z każdej chwili ze swoją pociechą. Neno to polski brand, którego właścicielem jest firma KGK TRADE, znana m.in. od wielu lat w świecie automotive, jako produkty Xblitz. Neno dostarcza produkty na miarę oczekiwań nowoczesnych Mam, produkty atrakcyjne wizualnie, a jednocześnie praktyczne i bezpieczne w użytkowaniu.

Pani Maja jest podziwianą artystką, jej cotygodniowe występy w polsatowskim hicie „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądają chyba wszyscy. Ale dla nas, dla marki Neno, pani Maja jest przede wszystkim nowoczesną i aktywną Mamą, która doskonale łączy pracę zawodową z rolą perfekcyjnej Mamy. Takim Kobietom należy się medal, Ale potrzebny im jest także produkt, który pomoże  w codziennych obowiązkach. I to jest właśnie misja marki Neno – mówi Marcin Trojan, General Director Neno Polska.

Produkty Neno kierujemy głównie do młodych Rodziców dzieci w wieku 0-3 lat oraz do par, które spodziewają się dziecka. Naszą misją i filozofią jest, by w tym najpiękniejszym, ale i najtrudniejszym czasie każdy Rodzic mógł poczuć realne wsparcie w naszych produktach.

Wokół naszych produktów udało się stworzyć dużą społeczność, która nie tylko docenia naszą pracę, ale także poleca nasze produkty innym Rodzicom. Wsłuchując się w ich potrzeby i oczekiwania postanowiliśmy stworzyć linię Neno PREMIUM” – ujawnia Marcin Trojan.

Debiutem na rynku akcesoriów Premium jest nasz nowy podwójny laktator elektroniczny neno Camino, który dedykujemy kobietom lubiącym się wyróżniać i ceniącym wysoką jakość i elegancki design. To cichy i dyskretny laktator wspierający naturalna laktację, bez konieczności rezygnacji nie tylko z kariery zawodowej ale również z aktywnego miejskiego trybu życia. Jego innowacyjny design i elegancki wygląd, a także lekka waga rozmiary zostały stworzone tak, by mieściły się do kobiecej torebki.

Tym laktatorem otwieramy linię neno PREMIUM, której twarzą i ambasadorem została właśnie Maja Hyży.

Podjęcie współpracy z panią Mają Hyży jest dla nas naturalną kontynuacją misji marki Neno i otwarciem linii PREMIUM. Pani Maja jest młodą Mamą, pełną miłości i pasji, która pokazuje jak łączyć codzienną miłość i opiekę nad dziećmi z karierą zawodową. Wspólnie pokażemy innym Mamom, jak wspaniałe może być neno-rodzicielstwo”.

Sami jesteśmy Rodzicami i wiemy, że w codziennej walce z kolkami, katarkami, gorączkami czy karmieniem odpowiednia pomoc jest niezastąpiona, a prawdziwą nagrodą jest uśmiech dziecka. Dlatego nasze laktatory elektryczne, aspiratory, nebulizatory, nianie elektroniczne, miseczki termiczne i szczoteczki do zębów pomagają uczynić codzienność łatwiejszą i przyjemniejszą zarówno dla Rodziców, jak i Maluszków.

Oficjalna strona producenta www.neno.pl