Choć nie każdy z nas określiłby się jako łowca promocji, lubimy okazyjne zakupy oraz doceniamy rozwiązania  pomagające w szybkim wyszukiwaniu atrakcyjnych ofert.

 

Większość z nas korzysta z promocyjnych ofert zakupowych – wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium. Blisko sześciu na dziesięciu Polaków deklaruje z kolei, że sprawdza cenę produktu w internecie przed zakupem w sklepie stacjonarnym.

 

– Nowoczesne rozwiązania, takie jak aplikacje mobilne, pomagają w podejmowaniu dobrych decyzji zakupowych– mówi Honorata Byczyńska, Członek Zarządu Millennium Goodie. – Korzystając z aplikacji goodie, którą pobrano już ponad 900 tys. razy, możemy błyskawicznie wyszukać najlepsze oferty w sklepach w pobliżu miejsca, w którym się znajdujemy. To połączenie świata wirtualnego z realnym sprawia, że możemy robić zakupy szybko, wygodnie, bez tracenia czasu na samodzielne poszukiwanie najlepszych okazji. Z kolei jeśli chcemy zrobić zakupy w sklepie internetowym, warto zainteresować się usługą goodie cashback, która pozwala na otrzymywanie zwrotu części pieniędzy wydanych w czasie e-zakupów – dodaje Honorata Byczyńska.

Jak wynika z badania, częściej niż co trzeci Polak w minionym roku skorzystał z karty stałego klienta sklepu, punktu usługowego lub galerii handlowej. Teraz kartę lojalnościową np. galerii handlowej można błyskawicznie założyć w aplikacji mobilnej i korzystać z dostępnych zniżek już przy pierwszej wizycie w określonym centrum handlowym.

– Klienci bardzo chętnie zakładają karty lojalnościowe galerii handlowych w aplikacji goodie. Taką kartę można założyć za pośrednictwem goodie już w kilkudziesięciu centrach handlowych w całej Polsce. Do dziś w aplikacji goodie założono ponad 400 tys. kart lojalnościowych – komentuje Honorata Byczyńska.

Aplikacje mobilne przychodzą także z pomocą osobom, które nie chcą przechowywać w portfelu wielu wcześniej założonych kart zniżkowych. W aplikacji goodie można je łatwo zwirtualizować i mieć zawsze pod ręką w swoim smartfonie.