Jesteś tutaj:-, Newsy, Promocje, Sprzęt, Top7, Xiaomi-Mi-home.pl: specjalna oferta na produkty Xiaomi dla uczniów

Mi-home.pl: specjalna oferta na produkty Xiaomi dla uczniów

Z okazji zbliżającego się rozpoczęcia roku szkolnego Mi-home.pl, oficjalny sklep z urządzeniami Xiaomi, oraz autoryzowany salon Mi Store w warszawskim centrum handlowym Arkadia, przygotowały specjalną ofertę na produkty przydatne w nauce. Od 20 sierpnia do 2 września są one dostępne w niższych cenach.

Każdy uczeń, niezależnie od wieku, potrzebuje porządnego, przestronnego plecaka. Mi City Backpack od Xiaomi o pojemności 20 litrów oferuje dedykowane ochronne kieszenie na laptopa oraz tablet. Plecak wykonano z materiału wodoodpornego i nadano mu minimalistyczną miejską formę. Jest dostępny w trzech kolorach: jasnoszarym, ciemnoszarym oraz niebieskim. Cena promocyjna plecaka to 129 zł.

Urządzeniem niezbędnym do nauki i odrabiania lekcji jest lampka biurkowa. Mi LED Desk Lamp daje szerokie możliwości personalizacji. Użytkownik może dowolnie dobrać temperaturę oraz jasność światła, w zależności od potrzeb, lub wybrać jeden z czterech gotowych trybów (dziecięcy, komputerowy, skupienia, czytania). Lampka została zaprojektowana tak, aby zmniejszyć migotanie, które powoduje zmęczenie oczu. Można sterować nią również za pomocą aplikacji mobilnej. W ofercie promocyjnej Mi LED Desk Lamp kosztuje 149 zł.

Trzecim z produktów dostępnych do 2 września w obniżonej cenie jest Mi Power Bank 2 o pojemności 10 000 mAh. To urządzenie, które uratuje przed rozładowaniem telefonu, tabletu czy akcesoriów mobilnych nie tylko w szkole, ale i w każdym innym miejscu, gdzie nie ma dostępu do gniazdka. Cena promocyjna powerbanka to 69 zł.

Więcej informacji na temat oferty specjalnej dostępnych jest na stronie Mi-home.pl i na facebookowym profilu autoryzowanego warszawskiego Mi Store: www.facebook.com/mistore.warszawa.

źródło: ABC Data



Autor |2018-08-20T16:24:32+02:0020 sierpnia 2018 16:24|Kategorie: e-Handel, Newsy, Promocje, Sprzęt, Top7, Xiaomi|Tagi: , , |2 komentarze

2 komentarze

  1. Dann 21 sierpnia 2018 w 13:47 - Odpowiedz

    Od kiedy sprzedali się do biedronki stracili na wizerunku… dzieciaki nie będą chciały biedronkowej marki

  2. rozon 22 sierpnia 2018 w 10:19 - Odpowiedz

    Też mi się wydaje, że dzieciaki nie za bardzo będą chciały jednak rzeczy tej marki. Zresztą dla mnie głupotą jest żeby kupować dziecku coraz więcej gadżetów, ono ma się uczyć, a nie biegać z laptopem i powerbankiem do szkoły

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.