Jesteś tutaj:-, Inne, Newsy, Oprogramowanie, Pozostałe, Sprzęt-Pepper – interakcja z robotem coraz bardziej przypominała kontakt z człowiekiem
PL R200 NV 750x200 071119

Pepper – interakcja z robotem coraz bardziej przypominała kontakt z człowiekiem

Pepper, znany na całym świecie, sympatyczny robot, będzie jeszcze łatwiej się komunikował

Pepper – humanoidalny robot, pracujący dla wielu firm na całym świecie – będzie witał gości hoteli, zachwalał produkty przedsiębiorstw, przyjmował klientów sklepów czy punktów usługowych jeszcze sprawniej niż do tej pory. Softbank Robotics America (SBRA) i Luxoft wspólnie będą rozwijać oprogramowanie robota. Wszystko po to, by interakcja z nim coraz bardziej przypominała kontakt z człowiekiem, a także, by łatwiej było zaadaptować go do potrzeb biznesu.

Dwie innowacyjne firmy technologiczne nawiązały współpracę, której celem jest zbudowanie nowej infrastruktury informatycznej. Ma ona umożliwić programistom połączenie ich własnych aplikacji z już istniejącymi rozwiązaniami, umożliwiającymi robotowi prowadzenie konwersacji.

Dzięki temu, że Pepper będzie coraz lepiej komunikował się z odbiorcą, stanie się bardziej atrakcyjny dla firm, które chcą w nowoczesny sposób docierać do swoich klientów – mówi Sam Mantle, dyrektor zarządzający dywizją Digital Enterprise w Luxofcie. – Obecnie pojawia się wiele fantastycznych innowacji związanych ze sztuczną inteligencją, które niemal materializują się w obszarze przetwarzania głosu. Nasza współpraca umożliwi poprawę kontaktu z klientem w usługach finansowych, handlu detalicznym czy w hotelarstwie – dodaje.

Współpraca z Luxoft pozwoli nam szybko zwiększyć możliwości robota Pepper i sprostać krytycznym wyzwaniom, z jakimi mieliśmy do czynienia w ciągu ostatnich dwóch lat – mówi Steve Carlin, dyrektor ds. strategii SBRA. – Innowacyjne rozwiązanie Luxoft pozwala na skrócenie czasu potrzebnego do dostosowania systemu konwersacyjnego robota do potrzeb danego biznesu z kilku miesięcy do kilku dni – podkreśla.

SoftBank Robotics America zaprosił Luxoft, do zbudowania elastycznej infrastruktury dla Peppera ze względu na doświadczenie firmy i wiedzę specjalistyczną w zakresie sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy i Human-Centered Design. Są to wszystkie kompetencje kluczowe dla opracowania aplikacji dla robotów.

źródło: SoftBank Robotics America

Czytaj też: MasterCard wprowadza aplikację handlową z humanoidalnym robotem Pepper



Autor |2018-05-12T07:51:59+01:0012 maja 2018 07:51|Kategorie: Gadżety, Inne, Newsy, Oprogramowanie, Pozostałe, Sprzęt|Tagi: , , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.