Produkty marki Blaupunkt z segmentów Blaupunkt Mobile oraz Smart Home Security są dostępne na terenie Polski w dystrybucji firmy NTT.

Marka Blaupunkt, która wraz z początkiem 2018 roku wprowadziła do Polski portfolio telefonów komórkowych, rozszerza swoją działalność o kolejną grupę – Smart Home Security. Wśród innowacyjnych produktów Blaupunkt znajdują się inteligentne zestawy alarmowe, systemy monitoringu oraz rozwiązania pozwalające na zdalne zarządzanie urządzeniami domowymi.

Wyłącznym dystrybutorem rozwiązań do ochrony i zarządzania domem jest firma NTT, należąca do grona czołowych dystrybutorów akcesoriów, podzespołów oraz urządzeń peryferyjnych w Polsce. W portfolio NTT znajdą się również produkty Blaupunkt Mobile.

Smart Home Security to stosunkowy nowy segment na polskim rynku. Chcemy przybliżyć konsumentom korzyści płynące z posiadania inteligentnego domu i pokazać, że wdrożenie rozwiązań Smart Home nie musi wiązać się z dużymi wydatkami i uciążliwym montażem. Cenimy branżową wiedzę i doświadczenie spółki NTT, dlatego chętnie powierzamy jej dystrybucję obydwu naszych grup produktów – powiedział Marcin Harasim, Country Manager Blaupunkt Mobile & Smart Home Polska.

Smart Home to rynek, który będzie się prężnie rozwijał, tworząc w połączeniu z Home Security kompleksowe rozwiązania. Dzięki coraz bardziej intuicyjnej obsłudze tych urządzeń, prostocie instalacji i łatwości korzystania z ich funkcji na smartfonie czy tablecie, stanie się „must have”. Nie ruszając się z miejsca, będziemy mogli zarządzać wieloma funkcjami naszego domu i przede wszystkim reagować, gdy wydarzy się cokolwiek niepokojącego. powiedziała Aneta Pistor, Kierownik Działu Akcesoria i Sieci w NTT System S.A.

W portfolio NTT znajdą się również produkty Blaupunkt Mobile.

Blaupunkt to marka z wieloletnim tradycjami, kojarzona przede wszystkim z solidności swoich produktów. W segmencie smartfonów wielu konsumentów szuka budżetowych urządzeń jednocześnie licząc na jak najwyższą jakość produktu. Dla nich właśnie są telefony marki Blaupunkt, marki znanej i cieszącej się dużym zaufaniem.– powiedział Paweł Dwornik odpowiedzialny za segment Blaupunkt Mobile w firmie NTT.

Za działania PR i marketingowe dla segmentu Smart Home Security Blaupunkt odpowiada agencja 4 Publicity, która na początku 2018 roku rozpoczęła współpracę z marką Blaupunkt przy wprowadzaniu na polski rynek jej portfolio telefonów komórkowych.

źródło: Blaupunkt

Czytaj też: Blaupunkt wprowadza telefony

Blaupunkt SA 2700 pomoże zabezpieczyć dom przed włamaniem