Jesteś tutaj:-, Newsy, Pozostałe, Produkty z Chin, Rynek, Sprzęt, Telefony-Blaupunkt wprowadza telefony

Blaupunkt wprowadza telefony

Agencja 4 Publicity, specjalizująca się w działaniach wizerunkowych na rzecz firm z branży IT i Telekom, nawiązała współpracę z marką Blaupunkt. Agencja zajmie się komunikacją oraz działaniami marketingowymi towarzyszącymi wprowadzeniu na polski rynek nowej kategorii produktów niemieckiej firmy – telefonów specjalistycznych i smartfonów.

telefony

Blaupunkt – telefony

Wraz z początkiem 2018 roku agencja 4 Publicity rozpoczęła aktywności związane z zapowiadanym wprowadzeniem do sprzedaży szerokiego portfolio telefonów marki Blaupunkt. W jego skład wchodzą zarówno telefony biurowe, specjalistyczne i przeznaczone dla seniorów, jak i duży wybór smartfonów z Androidem.

Marcin Harasim

Marcin Harasim, CEO Blaupunkt Mobile & Smart Home Polska

Mówiąc najprościej telefony Blaupunkt to jakość z najwyższej półki, poparta wieloletnimi tradycjami marki, a mieszcząca się w przedziale cenowym zarezerwowanym dla B-brandów. – mówi Marcin Harasim, CEO Blaupunkt Mobile & Smart Home Polska – Z pomocą agencji 4 Publicity zamierzamy prowadzić kampanię informacyjną, która zapewni klientom lepszy wgląd do naszego portfolio, które wciąż rozbudowujemy, mając na uwadze indywidualne potrzeby przedstawicieli kolejnych grup docelowych.

Blaupunkt od ponad 90 lat produkuje sprzęt elektroniczny wysokiej jakości i konsekwentnie wprowadza na rynek kolejne grupy produktów, łącząc tradycyjne wartości firmy z innowacyjnością w dziedzinie technologii i designu. 

Blaupunkt to dobrze rozpoznawalna marka, co z punktu widzenia agencji PR stanowi duży atut – mówi Magda Cieślak, CEO agencji 4 Publicity. – Ale wiąże się też z dużą odpowiedzialnością. Tym bardziej że Blaupunkt zdecydował się powierzyć nam nie tylko kwestie związane z media relations, lecz także koordynację szerzej pojętych działań marketingowych. To dla nas ekscytujące, bo tym samym rozszerzamy zakres usług agencji. Wieloletnie doświadczenie w branży technologicznej pozwala nam jednak myśleć bez obaw o nowych wyzwaniach, które nas czekają. Liczymy, że ta współpraca okaże się korzystna dla obu stron.

źródło: Blaupunkt



Autor |2018-01-23T08:03:04+02:0023 stycznia 2018 08:03|Kategorie: Android, Newsy, Pozostałe, Produkty z Chin, Rynek, Sprzęt, Telefony|Tagi: , , , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. Lenka 23 stycznia 2018 w 09:57 - Odpowiedz

    Pytanie czym chcą zaskoczyć nasz rynek. Smartfony to nie sprzęt multimedialny. Może jakiś test by się przydał.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.