Bank Zachodni WBK wprowadził do oferty mobilne ubezpieczenia komunikacyjne. Kierowcy za pośrednictwem aplikacji BZWBK24 mobile w wygodny i prosty sposób mogą kupić polisę OC, AC, NNW oraz ASSISTANCE, bez konieczności wizyty u agenta lub wypełniania skomplikowanych wniosków online.

Popularność bankowości mobilnej w Polsce szybko rośnie. Bank Zachodni WBK na koniec 2017 roku miał ponad 1 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej, którzy wykonali przeszło 23,5 mln transakcji w ciągu roku. Przez telefon płacą nie tylko za codzienne zakupy, ale także aktywnie korzystają z produktów finansowych.

‒ Klienci cenią swobodę oraz szybkość dostępu do usług bankowych, jaką oferują zdalne kanały kontaktu. W Banku Zachodnim WBK jesteśmy zdeterminowani, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w tym zakresie. Dlatego konsekwentnie rozbudowujemy funkcjonalności aplikacji BZWBK24 mobile, serwisu internetowego oraz Multikanałowego Centrum Komunikacji. Jednocześnie upraszczamy procedury. Polisy komunikacyjne to kolejne produkty oferowane przez nasz bank w modelu multichannelowym, umożliwiającym klientom „bankowanie jak chcą” ‒ mówi Joanna Borysiewicz, dyrektor Departamentu Produktów Ubezpieczeniowych Banku Zachodniego WBK.

Mobilne ubezpieczenie samochodu zawsze pod ręką

Kierowcy zainteresowani zakupem polisy komunikacyjnej mogą przeprowadzić cały proces w paru prostych krokach. Nie trzeba być klientem banku – wystarczy ściągnąć na telefon aplikację BZWBK24 mobile, następnie przy pomocy aparatu w smartfonie zeskanować znajdujący się w dowodzie rejestracyjnym kod AZTEC, zawierający najważniejsze informacje o samochodzie. Dane pojazdu zostaną automatycznie skopiowane do systemu, który po kilku chwilach przygotuje ofertę ubezpieczeniową. Pakiety ochronne prezentowane są w różnych konfiguracjach, np. OC, OC+AC, OC+AC+NNW, a ich cena uwzględnia wszystkie zniżki wynikające z historii ubezpieczenia, nawet do 65% upustu za bezwypadkową jazdę.

Należność za polisę można od razu uregulować w całości lub rozłożyć na 2 lub 4 raty. Jeżeli umowa jest zawarta na okres krótszy niż 12 miesięcy, składka płatna jest jednorazowo.

Klienci banku, poza aplikacją BZWBK24 mobile, mogą kupić polisy OC, AC, NNW oraz ASSISTANCE zdalnie za pośrednictwem strony internetowej www.bzwbk.pl oraz telefonicznie poprzez Multikanałowe Centrum Komunikacji.

Ubezpieczenia komunikacyjne oferowane są przez Bank Zachodni WBK we współpracy z firmą Benefia Ubezpieczenia oraz Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.

Ochrona ubezpieczeniowa w ramach Umów ubezpieczenia: OC, AC, NNW, Assistance, świadczona jest przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group (Compensa).

Szczegółowe informacje, w tym Ogólne Warunki Ubezpieczenia Komunikacyjnego oraz Wyciąg z ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiąz­kowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych określające m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, informacje o produkcie ubezpieczeniowym, Kartę Produktu oraz informacje o wysokości składki ubezpieczeniowej dostępne są na stronie bzwbk.pl, infolinii i BZWBK24 mobile.

źródło: Bank Zachodni WBK