TomTom (TOM2) poinformował, że najnowsze usługi Connected Car dostarczane przez firmę, tj.: TomTom On-Street i Off-Street Parking, TomTom EV(Electric Vehicle) Charging Locations oraz TomTom Fuel Price Service, zostaną udostępnione kierowcom Kia i Hyundaiw Europie.

Poszerzona oferta, która dotychczas uwzględniała usługi: TomTom Traffic, TomTom Fotoradary, Wyszukiwanie lokalne oraz Pogoda, będzie dostarczana kierowcom poprzez system informacyjno-rozrywkowy. Oferta dostępna będzie dla nowej generacji pojazdów Kia Ceed, a następnie do 2019 r. stopniowo wdrażana do wszystkich modeli z serii.

Kierowcy Kia będą jednymi z pierwszych na świecie, którzy skorzystają z usługi On-Street Parking oraz EV Service, co zapewni im mniej stresujące doświadczenie parkowania, a także pomoże zaoszczędzić czas i pieniądze.

„Kierowcy czekają na usługi connected, które faktycznie są w stanie ułatwić codzienną jazdę – szybciej znaleźć miejsce parkingowe w zatłoczonym centrum, czy dowiedzieć się jak długo mogą jeszcze podróżować swoim elektrycznym samochodem zanim ponownie go naładują. TomTom przychodzi im z pomocą. Cieszymy się, że po siedmiu latach poszerzamy ofertę naszych usług dla pojazdów Kia, dostarczając ich kierowcom w Europie to, co mamy najlepszego do zaoferowania” – powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive.

TomTom (TOM2) ogłosił też dziś podpisanie umowy, w ramach której kierowcy marki Hyundai zyskają poszerzony dostęp do usług Connected Car, takich jak TomTom On-Street i Off-Street Parking, TomTom EV (Electric Vehicle) Charging Locations oraz TomTom Fuel Price Service.

Poszerzona oferta, która dotychczas uwzględniała usługi TomTom Traffic, TomTom Fotoradary, Wyszukiwanie lokalne oraz Pogoda, będzie dostarczona kierowcom poprzez system informacyjno-rozrywkowy. Oferta dostępna będzie we wszystkich nowych samochodach marki Hyundai wyprodukowanych w Europie, począwszy od listopada 2018 r.

Usługi TomTom Connected Car zostały zaprojektowane w taki sposób, aby zaoferować innowacyjne rozwiązania i ułatwić kierowcom zmaganie się z codziennymi problemami, takimi jak znalezienie miejsca parkingowego w zatłoczonym centrum miasta, czy miejsca ładowania pojazdów elektrycznych.

„Kierowcy marki Hyundai mogli już poznać zalety usług TomTom Connected Car, np. TomTom Traffic,  która pomaga uniknąć korków i znaleźć najszybszą drogę do celu. Wraz z rozszerzeniem usług Connected Car dla nowych modeli Hyundaia w Europie, zapewniamy bardziej komfortowe doświadczenie jazdy” – powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive.

źródło: TomTom