Google się zmienia. Firma przechodzi restrukturyzację, a wraz z nią internetowy gigant doczekał się nowego logo. Charakterystyczne kolory pozostały, ale postawiono na jeszcze większą prostotę i przejrzystość.

Od sierpnia tego roku Google wchodzi w skład większej spółki o nazwie Alphabet, która jest dowodzona przez założycieli Google, Larry’ego Page’a i Sergey’a Brina. CEO Google został wtedy Sundar Pichai. Na tym jednak zmiany się nie kończą, ponieważ Google przechodzi również transformację wizualną. Dziś, czyli 1 września, firma ogłosiła zmianę swojego logo.

logo Google
Stare logo Google

Do tej pory logo Google kojarzyliśmy z kolorowymi literami, zapisanymi czcionką szeryfową. Niedawno uległo ono drobnej modyfikacji i zamiast wypukłych liter zobaczyliśmy płaskie. Tym razem zmiany są dużo bardziej zauważalne, ponieważ czcionka została pogrubiona, jest bezszeryfowa i prosta, czym wpisuje się w obecne trendy i lepiej wygląda na małych ekranach.


Nowe logo Google

Logo Google ewoluowało na przestrzeni 17 lat. Proces ten możecie zobaczyć na specjalnym filmie, przygotowanym w związku z najnowszymi zmianami:

Źródło: Google

Sewix