Deutsche Telekom rozszerza swoje usługi w chmurze dla odbiorców z obszarów Europy Środkowej i Wschodniej. Wspólnie z Microsoft zapewni wysoko standaryzowane usługi chmury publicznej Microsoft Azure, usług Dynamics 365 i Office 365 w dziewięciu krajach, od Polski po Grecję. To kolejny krok w strategicznym partnerstwie ogłoszonym przez Microsoft i Deutsche Telekom w zeszłym roku.
Celem DT jest zagwarantowanie usług w chmurze jako akceleratora cyfrowej transformacji w regionie. Zautomatyzowane usługi umożliwią wdrożenie rozwiązań w ciągu zaledwie kilku minut, oszczędzając klientom od 30 do 50 proc. kosztów operacji IT w porównaniu z rozwiązaniami lokalnymi.
- Wspólna inicjatywa na rzecz rozwinięcia usług chmurowych dla Europy Środkowej i Wschodniej
- Usługi w chmurze dla małych i średnich firm oraz dużych klientów
- Kolejny krok w strategicznym partnerstwie z Microsoft
„Produkty oferowane przez Microsoft umożliwiają przedsiębiorstwom zwiększenie efektywności działalności oraz jej rozwój. W połączeniu z naszymi nowymi usługami umożliwiamy klientom wykorzystanie potencjału chmury Microsoft w znacznie prostszy i szybszy sposób” – wyjaśnił Ralf Nejedl, Senior Vice President B2B w Deutsche Telekom, Board Area Europe.
„Dlatego nasi eksperci będą oferować wysokiej jakości usługi oparte na Office 365, Microsoft Azure i Dynamics 365 przy wsparciu firmy Microsoft. Obejmą one audyt bieżącego stanu IT, migrację do chmury i zarządzanie produktem. Ponadto Deutsche Telekom dostarcza klientom sprawdzone usługi z zakresu bezpieczeństwa, które mogą stanowić świetne uzupełnienie produktów Microsoft. Partnerstwo z Deutsche Telekom jest częścią naszego wzmożonego zaangażowania w regionie, polegającego na wprowadzaniu cyfrowych innowacji dostępnych dla każdego. Mają one pomóc otworzyć nowe możliwości rozwoju. Bogate ekosystemy partnerów i budowanie ekspertyzy z zakresu chmury to najlepsza odpowiedź na ogromne zapotrzebowanie na transformację cyfrową, którą obserwujemy na rynku” – dodał Philippe Rogge, President, Microsoft Central and Eastern Europe.
Przydałoby się szczególnie na polskim rynku bo u nas pod tym względem jesteśmy sto lat za murzynami. Dobrze, że jest T-Mobile w Polsce.