Długie oczekiwanie na infolinii, internet który nie działa jak należy, nowi klienci z ofertami których nie mogą otrzymać stali, trudności w uzyskaniu najprostszych informacji. Między innymi z takimi nonsensami spotykają się klienci rynku telekomunikacyjnego. T‑Mobile nawiązuje do nich w kampanii teaserowej, startującej od dziś, 25 marca 2019r.
Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna
– mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.
Fazę teaserową promują cztery spoty telewizyjne. Wykorzystują motyw komentarzy z portali społecznościowych, których autorzy przekazują negatywne uwagi na temat jakości obsługi klienta czy prędkości internetu. Napędzającą się dyskusję przerywa stylizowany napis „Nonsens”.
Wszystkie filmy można zobaczyć pod tymi adresami:
Kampania będzie obecna w telewizji, nośnikach digital OOH oraz kanałach digital w tym social mediach. Operator przygotował też na potrzeby kampanii specjalną stronę internetową: www.beznonsensow.pl której zawartość będzie się poszerzać wraz z rozwojem kampanii.
Brak WiFi Calling w ofertach na kartę i MIX, brak VoLTE w tych ofertach. NONSENS.
Oni potrafią robic serio dobre kampanie, a nawet część tych nonsesów jest sensowna i rzeczywiscie ich wytłumaczenie jest zgodne z prawdą. Posiadam u nich usługi od 7 lat.
Ah, weź zobacz jak inni mają i pogadamy…
ja tutaj w dalszym ciągu widzę nosnens NOWI KLIENCI DOSTAJĄ LEPSZE OFERTY NIŻ STALI…
oferta dla wszystkich typów klientów oprócz przedłużających umowę
https://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/oferta-bez-telefonu-24?id_wydawcy=1838465&gclid=CjwKCAjw-OHkBRBkEiwAoOZqlzWDZ9mTmyrvw7nZ5khMT9u-DHtsWLGnsD5pxdw-x45q8OV5zopxdRoCysIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
czy można z tego zrobić artykuł?
Miło wiedzieć, że jeden z telekomów pamieta o klientach jako o ludziach a nie o podmiotach do trzepania kasy.
A gdzie jest ROK WAŻNOŚCI KONTA? T-Mobile to chyba jedyna sieć, która wycofała z oferty…
Niemiaszki z De-mobile wycofali z oferty Rok ważności konta – to jest nonsens. Jedyne co im się udaje to reklamy.
iboa – nie działa jak należy – nie podlicza, trudności z zalogowaniem. Nonsens goni nonsens w tej firmie.
Tylko ojro (czytaj. euro) w excelu im się nie zgadzają. Nonsens.