Znana głównie z produkcji świetnych smartfonów, ale także produkująca szeroką gamę urządzeń elektronicznych marka Xiaomi pochwaliła się nowym członkiem swojego zespołu. Do naszej ekipy dołączył nosacz sundajski – poinformowano na oficjalnej stronie Mi Polska.

Xiaomi Polska od dawna używa w swoich kampaniach memów, dlatego Nosacz wydawał nam się naturalnym wyborem – tłumaczy jedna z osób odpowiedzialnych za stworzenie posta. Memy z sympatyczną małpą pojawiają się często w postach w mediach społecznościowych wraz z hashtagiem #XiaomiLepsze. – Cała akcja była spontanicznym pomysłem i jesteśmy zdziwieni jak szybko zyskuje na popularności. Do zdjęcia dodaliśmy też link, który namawia do wspierania innych zagrożonych gatunków. Łączymy w ten sposób fajną akcję z ideą pomocy zwierzakom – dodaje.

Organizatorzy akcji nawołują do przesyłania autorskich memów z udziałem sympatycznego zwierzaka. Całą akcję docenili już internauci, szeroko i pozytywnie komentując pomysł marketingowców firmy.

źródło: Xiaomi