Podczas konferencji prasowej Xiaomi ogłosiło swój cel sprzedażowy na 2015 rok – firma zamierza sprzedać od 80 do 100 mln smartfonów. To aż o 50 % więcej niż w zeszłym roku, zatem trzeba przyznać, że te szacunki są dosyć śmiałe.

Xiaomi
Xiaomi

Chińskie Xiaomi zakończyło 2014 rok imponującym wynikiem 65 mln sprzedanych smatfonów. Jest to zasługa udanych modeli Mi 3 oraz Mi 4, które bardzo dobrze sprzedawały się w Indiach. Firma jednak wciąż prężnie się rozwija, i w tym roku w ręce klientów ma trafić od 80 do 100 mln smartfonów, ponieważ Xiaomi chce bardziej otworzyć się na świat.

Według ostatnich doniesień, Xiaomi pracuje obecnie nad wydaniem swojego, eleganckiego smartwatcha, który znając życie będzie o połowę tańszy od konkurentów. Możemy się również spodziewać smartfona ze średniej półki o nazwie kodowej „Ferrari”.

Źródło: Phone Arena

Sewix