Polski oddział marki OPPO podpisał umowy dystrybucyjne z firmami NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. Nowi partnerzy zapewnią szeroką dostępność produktów OPPO w Polsce razem z głównym dystrybutorem marki, którym w listopadzie zostało AB. S.A.

Na mocy podpisanych dokumentów produkty OPPO będą dostępne dla szerokiego grona klientów w całej Polsce. Podpisanie umów dystrybucyjnych to kolejny krok w procesie intensywnych przygotowań do wejścia marki na polski rynek, które zaplanowano na pierwszą połowę 2019 roku.

Cieszymy się z podpisanych umów, które w znaczącym stopniu rozszerzają grono oficjalnych dystrybutorów naszych produktów. Dzięki współpracy z NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. będziemy w stanie zapewnić  dostępność telefonów i akcesoriów OPPO na terenie całego kraju.” – powiedział Łukasz Łyżwa, Head of Sales polskiego oddziału marki OPPO.

 

OPPO jest jednym z większych producentó∑ smartfonów, chętnie wybieranym przez miliony ludzi na całym świecie. Od ponad 10 lat firma skupia swoje działania na rozwijaniu rozwiązań w dziedzinie fotografii mobilnej. OPPO zapoczątkowało także erę upiększania zdjęć „selfie”. Jako pierwsze zaprezentowało smartfony z przednimi kamerami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. W 2017 roku, według badań IDC, firma uplasowała się na czwartym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów na światowym rynku. Obecnie OPPO dostarcza telefony do ponad 200 milionów użytkowników na całym świecie.