Marka własna ABC Data, szykuje się do wprowadzania kolejnych urządzeń mobilnych, w tym smartfonów. Ich sprzedaż ma podtrzymać dynamiczny wzrost marki i „silne znaczenie marżowe dla grupy”, poinformował agencję ISBnews członek zarządu ABC Data Dobrosław Wereszko.

Rok 2014 dla tabletów powinien być wzrostowy. Operatorzy telekomunikacyjni interesują się b-brands, a my jesteśmy zaintersowani uczestnictwem w ich przetargach, zwłaszcza, że ostatnio dołączyliśmy do oferty tablet Supreme stworzony we współpracy z Intelem – powiedział Członek Zarządu ABC Data S.A., właściciela marki Colorovo.

Linia Supreme jest przeznaczona dla użytkowników, którzy poszukują nie tylko wysokiej wydajności, ale także unikalnych rozwiązań, dostosowanych do potrzeb najbardziej wymagających grup klientów.

Dlatego właśnie zaoferowaliśmy produkt o najnowocześniejszych rozwiązaniach w sferze designu i niezwykle wydajnych podzespołach Intela. Nasza współpraca z Intelem ma charakter stały. Traktujemy to partnerstwo jako bardzo ważny sojusz technologiczny i spodziewamy się, że już w niedługim czasie na rynku pojawią się nowe urządzenia Colorovo, wykorzystujące rozwiązania Intela”, dodał Dobrosław Wereszko.

ABC Data rozpoczęła sprzedaż produktów wprowadzonych na rynek pod własną marką Colorovo w 2011 roku. Spółka oferuje produktu pod marką Colorovo w czterech obszarach: elektronika użytkowa, dom i biuro, akcesoria komputerowe oraz akcesoria do urządzeń mobilnych. Jednak producent liczy się z tym, że w segmencie tabletów może dojść do wypłaszczania wzrostowego trendu w latach kolejnych. – Dlatego planujemy inne produkty z potencjałem do dalszego wzrostu, które charakteryzują się głównie mobilnością” – powiedział ISBnews Wereszko.

W kwietniu oferta ma zostać poszerzona o pierwszy smartfon tej marki. Zaznaczył, że na początku II kw. 2014 Colorovo będzie gotowe z informacją kiedy zadebiutuje pierwszy smartfon tej marki. Członek zarządu ABC Daty wskazał, że działania w tym zakresie są zaawansowane.

źródło: ISBnews

Kan