Właśnie wchodzi na aplikacja Warta mobile – pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych w Europie mobilna likwidacja szkód. To mobilny asystent likwidacji szkody, który umożliwia klientom Warty stałą kontrolę nad procesem likwidacyjnym.

Warta Mobile
Warta Mobile

Warta Mobile to rozwiązanie, które zmienia oblicze likwidacji szkód. To nie tylko digitalizacja obsługi klienta, ale przede wszystkim zasadnicza zmiana przebiegu procesu likwidacji szkody.

Mobilna likwidacja zdecydowanie zmienia relacje klient – ubezpieczyciel. Jej istotą jest to, że klient ma znacznie większą kontrolę i wpływ na przebieg likwidacji swojej szkody – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes Zarządu Warty. – Korzystając z aplikacji Warta Mobile klient ma wgląd w swoją sprawę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Może też szybko komunikować się z nami”.

Mobilny asystent likwidacji szkody

Aplikacja WARTA Mobile pozwala klientowi w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody w Warcie i być online ze swoją szkodą. Klient na bieżąco może sprawdzać co dzieje się w jego sprawie – dzięki komunikatom „push”, wie jakie działania podejmuje likwidator i jakich działań ewentualnie oczekuje od niego. Może też kontaktować się z likwidatorem poprzez Messengera. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i Wartą.

Dzięki Warta Mobile klient może natychmiast reagować w swojej sprawie np. dostarczając dokumenty. Wykona to w bardzo prosty sposób – wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu, czy uszkodzonego przedmiotu i wysłać za pośrednictwem aplikacji. Oznacza to koniec skanowania, faxowania i wysyłania pocztą dokumentów do ubezpieczyciela, bo do wykonania wszystkich czynności wystarczy smartfon” – wyjaśnia Emil Krajewski, lider projektu.

Co ważne, aplikacja jest zintegrowana z systemem do zarządzania likwidacją szkód. Dlatego każdy przesłany dokument jest automatycznie umieszczany w elektronicznej teczce szkodowej klienta i likwidator natychmiast może działać. Za pomocą aplikacji można też przeprowadzić online oględziny szkody. Do ich wykonania również wykorzystywany jest smartfon klienta. To wszystko maksymalnie skraca czas procedur.

Aplikacja dla każdego

Warta Mobile to aplikacja dla klientów zgłaszających w Warcie szkody ze wszystkich ubezpieczeń indywidualnych – komunikacyjnych, mieszkaniowych, podróżnych, osobowych itd. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest posiadanie smartfona w systemie iOS lub Android. Link do sklepu z bezpłatną aplikacją wysyła do klienta konsultant, do którego zgłoszona została szkoda.

Źródło: WARTA

Kan