System HOLLO – mobilny Assistance Przyszłości – jest już dostępny w Polce dla użytkowników smartfonów z iOS oraz Android.

HOLLO – wezwij pomoc
Aplikacja HOLLO pozwala wezwać pomoc drogową w dowolny miejscu i czasie. Nie wymaga od użytkowników aby posiadali ubezpieczenie czy płacili abonament.
Jak wynika z badań TNS Polska przeprowadzonych na zlecenie Ergo Hestii w 2013 r., jedynie 27 procent właścicieli samochodów, spośród 25 milionów decyduje się na ubezpieczenie Autocasco. Oznacza to, że po kolizji z własnej winy, aż 7 na 10 kierowców może liczyć wyłącznie na siebie.

HOLLO – anuluj zgłoszenie
Platforma mobilna HOLLO, łączy firmy świadczące usługi assistance oraz kierowców. Jedyny taki system na świecie wykorzystuje aplikacje mobilne dla klientów, usługodawców oraz firm świadczących usługi assistance. W aplikacjach wykorzystano system GPS, który ułatwia zlokalizowanie klienta, nawet gdy nie jest w stanie podać dokładnego adresu, oraz pozwala śledzić trasę dojazdu pomocy drogowej i obliczać czas dotarcia na miejsce. Skaner QR Code ogranicza formalności związane z rejestracją klientów do sfotografowania kodu z dowodu rejestracyjnego auta. Pozyskane w ten sposób informacje dodatkowo ułatwiają wybór właściwej usługi, ponieważ nie każdy holownik posiada takie same możliwości i wyposażenie. Moduł płatności mobilnych PayPal pozwala rozliczyć koszty związane z realizacją usługi nawet gdy kierowca nie dysponuje gotówką.

HOLLO – skanuj kod
„System wzbudził ogromne zainteresowanie firm świadczących usługi pomocy drogowej. Pierwsze z nich zostały już zintegrowane, a kolejne stoją w kolejce.” – mówi Wiktor Mulić, Kierownik Projektu.
Właściciel systemu nie wyklucza, że może on zostać udostępniony dla klientów firm ubezpieczeniowych aby podnieść jakość obsługi klienta i usprawnić proces rozliczenia z usługodawcami. System HOLLO został tak przygotowany, aby uwzględnić możliwość wymiany informacji niezbędnych do rozliczenia usług pomocy drogowej poprzez firmę ubezpieczeniową. Stanowi doskonałe, mobilne rozszerzenie pakietu AC.
Za uruchomienie i rozwój aplikacji odpowiada Omega Code, która specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań mobilnych dla biznesu i znana jest dzięki aplikacjom mobilnym dla przedstawicieli terenowych firm z sektora finansowego.
„System HOLLO wykorzystuje wiele najnowszych rozwiązań, jak choćby: lokalizację użytkownika, śledzenie tras dojazdu z podaniem czasu, skaner QR Code czy płatności mobilne. Aplikacje pozostają przy tym proste w obsłudze dla kierowców i usługodawców. Dzięki temu HOLLO ma szanse wejść do standardu usług mobilnych, tak jak to się stało w przypadku nawigacji samochodowych czy aplikacji pozwalających wezwać taksówkę.” Mówi Małgorzata Nieciecka – dyrektor ds. rozwoju produktów i usług w Omega Code.
źródło: Omega Code
Kan
Zostaw komentarz