Cyber-przestępcy nie dają nam spać spokojnie – wraca temat maili z zawirusowanymi „fakturami”. W ostatnim czasie pojawiły się e-maile z prośbą o zalogowanie się na fałszywej stronie w celu potwierdzenia danych lub odblokowania konta użytkowników Citi Handlowy. Nadawca prosi o kliknięcie w odnośnik przekierowujący do fałszywej strony z prośbą o zalogowanie i podanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego.

W dniu dzisiejszym klienci banku otrzymali email z fałszywego adresu no-reply@ci.pl o następującej treści (pisiwnia oryginalna):
Konto zablokowane.

Otrzymalismy wiele nieudanych prób logowania z konta online.
Dla Twojego bezpieczenstwa, mamy zablokowane konta.

Aby przywróci dostepu on-line kliknij: Zaloguj si do Citibank online i przystapic do procesu weryfikacji.

Ten e-mail zostal wyslany do….

Podlinkowana treść prowadzi na stronę phishingową wyłudzającą informacje dotyczące numeru karty, daty ważności oraz kodu PIN.

WAŻNE
Pamiętajmy, że żaden bank nie wysyła do swoich klientów wiadomości e-maili z prośbą o logowanie się lub podanie innych wrażliwych danych. Krótko mówiąc – UWAŻAJCIE!

źródło: wł.

Kan