Podczas konferencji z analitykami tablet z ekranem 12,2 cala trafi w potrzeby klientów?

Dyrektor Samsunga Hyunjoon Kim stwierdził, że firma stworzyła zupełnie nową kategorię urządzeń – tablety o dużych ekranach dla biznesu. Potwierdzeniem tej tezy są dwa nowe tablety zaprezentowane jeszcze podczas CES 2014 – Samsung Galaxy TabPRO oraz Samsung Galaxy NotePRO (z rysikiem) o ekranach 12,2 cala i rozdzielczości 2560 na 1600 pikseli, od niedawna dostępne w Polsce.

Samsung GALAXY NotePRO
Samsung GALAXY NotePRO

Celem Samsunga jest zdobycie koszulki lidera w produkcji tabletów na świecie. W tym celu południowokoreański producent zamierza zastosować strategię wzorowaną na tej, którą stosuje podczas wypuszczania swoich smartfonów. Co to oznacza? Szeroki wachlarz produktów w bardzo wielu wersjach, rozmiarach i cenach.

Z phabletami, których protoplastą stał się Galaxy Note w 2011 roku, firma zamierza postąpić podobnie. Nadchodzące urządzenia z tego segmentu będą oferować ekrany o różnych wielkościach (do 6 cali), ulepszony rysik S Pen i oraz tryb wielu ekranów Multi-Windows. Funkcja ta pozwala użytkownikom na uruchamianie dwóch aplikacji na ekranie jednocześnie. Wydaje się, że ambitne plany Samsunga mają szansę na sukces.

Źródło: Phonearena

Sewix