Tablety, czyli przenośne urządzenia multimedialne łączące funkcje komputera i telefonu, podbiły polski rynek. Idealnie wpisały się w jeden z najbardziej dynamicznych obecnie trendów konsumenckich: potrzebę posiadania maksymalnie prostego dostępu do szeroko rozumianej komunikacji w każdym momencie, w każdym miejscu.

W ostatnim roku bardzo duże znaczenie dla wzrostu tego rynku miały dwie tendencje: z jednej strony – rosnąca aktywność reklamowa producentów, przede wszystkim tych „z wyższej półki” technologicznej, którzy kreują modę na tablety jako niezbędny gadżet. Z drugiej zaś – jednoczesne przesunięcie granicy dostępności cenowej sprzętu, który za sprawą promocji cenowych i wprowadzenia na rynek prostszych modeli, stał się osiągalny niemal dla każdego, w cenie zaledwie kilkuset złotych” – mówi Michał Poroszewski, specjalista ds. marketingu z NEONET, jednej z sieci RTV, AGD i IT w Polsce.

GoClever Tab T73
GoClever Tab T73

Szeroki wybór tabletów

Tablety kupujemy dziś zarówno jako narzędzie do pracy, jak i jako zabawkę lub pomoc szkolną dla dzieci. Pod kątem zróżnicowanych oczekiwań, wybieramy modele o różnym stopniu zaawansowania i w zróżnicowanej cenie. Najnowocześniejsze tablety „z wyższej półki” to koszt ponad 2 tysięcy PLN, jednak już za kilkaset złotych można kupić model, który dobrze sprawdzi się zarówno w podstawowych funkcjach w pracy (poczta, komunikatory, przeglądanie stron www), jak i do zabawy (oglądanie filmów, gry).

Tablet Lark FreeMe 7.01
Tablet Lark FreeMe 7.01

Na najbliższe tygodnie, okres przygotowań do roku szkolnego, NEONET zaplanował promocje cenowe. Bardzo popularny w czasie Pierwszych Komunii i Dnia Dziecka tablet GoClever A73 kupimy za 299 zł. W ofercie dostępne będą także inne modele. Tablet Lark 7.0 za 159 zł czy Lark 70.1 za 199 zł to kolejne hity tego lata – modele ze średniej półki, nadają się do robienia notatek, sprawdzenia poczty elektronicznej czy rozrywki.

źródło: NEONET

Kan