Logic3 prezentuje nowe słuchawki stworzone w hołdzie dla ikony motoryzacji, jaką jest marka Ferrari. Prestiżowe zadanie dystrybucji na polskim rynku akcesoriów producenta zatwierdzonego przez Ferrari przypadło firmie ASBIS.
Scuderia Ferrari Collection – Fernando Alons, Ashvin Patel i Felipe Massa
Twórcy kolekcji szerokiej gamy słuchawek w nowatorskim projekcie i najwyższej jakości rozwiązaniach technicznych starali się zbliżyć do doskonałości właściwej legendarnym samochodom.
„Ścisła współpraca z włoską marką, tak na etapie projektu jak i technicznego wyposażenia kolekcji, zagwarantowała odpowiedni poziom wykonania, który powinien prezentować sprzęt sygnowany przez niezawodne w każdym aspekcie Ferrari.” – mówi Ashvin Patel reprezentujący Logic3.
Przedstawiona po raz pierwszy na konferencji CES 2012, seria spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem zdobywając wkrótce nagrodę za najlepszy design przyznawaną przez portal iLounge.com. Polscy pasjonaci marki, która spełnia marzenia o autach jak ze snów, będą mogli niedługo cieszyć się stylowymi słuchawkami za sprawą ASBIS.
„Ferrari to klasa sama w sobie. Możliwość zaproponowania w ofercie sprzętu audio firmy Logic3, czyli producenta oficjalnie zatwierdzonego przez motoryzacyjnego giganta jest dla nas dużą nobilitacją.” – przyznaje Marcin Harasim, prezes zarządu ASBIS.
Serię tworzą dwie wysmakowane linie. Inspiracją dla The Scuderia Ferrari Collection stały się zawody F1, w których marka niepodzielnie króluje od 1950 roku pozostając najbardziej utytułowanym teamem w historii. Z kolei The Ferrari Cavallino Collection wykorzystuje niebanalną grafikę logo firmy będącego jednocześnie symbolem luksusu – słynnego ‘Cavallino Rampante’ z aut GT. Każdy z modeli słuchawek został wykonany w jednym z 7 stylów z użyciem materiałów przypominających błyszczącą karoserię. Wykończenie jasną skórą przywołuje na myśl miękką teksturę tapicerki wnętrza ponadczasowych włoskich samochodów. Odwzorowując doskonale rozpoznawalny styl Ferrari, kolekcja Logic3 staje się odbiciem pasji i polotu uwielbianych na całym świecie aut.
źródło: ASBIS
Kan
Słuchawki jak słuchawki,chociaż nie powiem ciekawie wyglądają. Promocja przez tak sławne osoby i znaczek konika na słuchawkach pewnie wygóruje niezle cenę
ten po lewej wygląda jakby sam nei był do tego przekonany haha. Pozatym słuchawki dajmy na to średnai jakośc ale że logo ferrari to za friko wpiszą cene plus 300 zł : )
oboje wyglądają na nieprzekonanych, dziadkowi to i tak wszystko jedno bo kasę już ma 🙂