UPC Polska, lider sektora kablowego, ogłosiło współpracę z firmą Ericsson w zakresie obsługi i utrzymania sieci. Współpraca z doświadczonym partnerem pozwoli UPC Polska realizować w najbliższych latach ambitne plany rozwojowe spółki w zakresie poszerzania zasięgu infrastruktury szerokopasmowej, przy jednoczesnym zachowaniu efektywności działań i dalszym zwiększaniu jakości obsługi klientów.

UPC przyjęło na najbliższe lata ambitny plan rozwojowy, wpisujący się w strategię całej Grupy Liberty Global, a zakładający poszerzenie zasięgu nowoczesnej infrastruktury, a tym samym zwiększenie dostępności cyfrowych usług telewizji i szerokopasmowego internetu. Obecnie infrastruktura UPC Polska dociera do blisko 3 mln gospodarstw domowych w Polsce – tylko w ubiegłym roku UPC powiększyło zasięg swojej sieci o prawie 200 tys. gospodarstw domowych, co oznacza sześciokrotnie szybszy rozwój, niż miało to miejsce w latach poprzednich.

Severina Pascu, Dyrektor Zarządzająca Regionem CEE Liberty Global powiedziała:

Rozbudowa infrastruktury jest naszym strategicznym priorytetem, który pozwoli UPC Polska istotnie zwiększyć skalę działania i inwestycji w podnoszenie jakości cyfrowych usług. Współpraca z firmą Ericsson umożliwi dalszy dynamiczny rozwój firmy, co zapewni naszym obecnym i nowym klientom dostęp do najlepszych usług w ciągle zmieniającym się świecie cyfrowym, a tym członkom zespołu UPC, którzy rozpoczną pracę w firmie Ericsson, zagwarantuje dalszy rozwój kariery w stabilnej, międzynarodowej organizacji.”

Mats Otterstedt, Head of CU Central Europe, Ericsson, powiedział:
Zadowolenie użytkowników z usług wysokiej jakości i wydajność operacyjna to kluczowe zagadnienia dla dostawców telewizyjnych na całym świecie. Rocznie Ericsson dystrybuuje ponad 2,7 miliona godzin programów telewizyjnych w ponad 90 językach w ramach ponad 500 kanałów telewizyjnych. Zarządzamy sieciami, które obsługują jeden miliard subskrybentów na całym świecie. Nasze globalne kompetencje i wiedza pomogą pozycjonować UPC Polska na czele ciągle zmieniającym się rynku telewizyjnym.”

źródło: UPC Polska

Kan