Sony ogłasza promocję „Cashback Sony 2024 I Zwrot na konto” na wybrane produkty, które zostały zaprojektowane z myślą o środowisku. Wśród nich znaleźć można sprzęty z aż czterech kategorii: telewizory, słuchawki, aparaty oraz soundbary. Dzięki promocji można otrzymać do 2500 zł zwrotu na konto, a 1% ze sprzedaży produktów, biorących udział w akcji, będzie przeznaczony na wsparcie Fundacji Las Na Zawsze.
„Naszym wspólnym celem jest posadzenie 1 hektara bioróżnorodnego, liściastego lasu, który nigdy nie zostanie wycięty, który będzie mógł rosnąć Na Zawsze, jako najlepszy prezent dla przyszłych pokoleń”.
Jak skorzystać z promocji?
Aby skorzystać z promocji, należy zakupić wybrany produkt (wymieniony w tabeli poniżej) u jednego z autoryzowanych partnerów handlowych Sony w okresie od 4 marca 2024 do 31 marca 2024 (włącznie). Następnie, po minimum 14 dniach od zakupu, wypełnić specjalny formularz i czekać na zwrot kwoty wymienionej w tabeli. Wymagane jest również wypełnienie formularza on-line znajdującego się TUTAJ.
Aby z sukcesem zakończyć cały proces, niezbędne jest aktywne konto My Sony. Prośby o jego utworzenie będą przyjmowane od 18 marca 2024, do północy 28 kwietnia 2024. Zgłoszenia, które wpłyną po tym terminie, nie zostaną przyjęte. Pozostałe wymagania oraz warunki uzyskania zwrotu znaleźć można w regulaminie dostępnym TUTAJ.
Kategoria |
Produkt |
Kwota |
Słuchawki |
WF1000XM5B.CE7 |
200,00 zł |
Słuchawki |
WF1000XM5S.CE7 |
200,00 zł |
Słuchawki |
WH1000XM5B.CE7 |
200,00 zł |
Słuchawki |
WH1000XM5S.CE7 |
200,00 zł |
Słuchawki |
WH1000XM5L.CE7 |
200,00 zł |
Aparaty |
ZV1BDI.EU |
250,00 zł |
Aparaty |
ZV1FBDI.EU |
250,00 zł |
Aparaty |
ZV1M2BDI.EU |
500,00 zł |
Aparaty |
ZVE1BDI.EU |
1 000,00 zł |
Aparaty |
ZVE1LBDI.EU |
1 000,00 zł |
Telewizory |
XR55X90LAEP |
350,00 zł |
Telewizory |
XR65X90LAEP |
500,00 zł |
Telewizory |
XR65X95LAEP |
850,00 zł |
Telewizory |
XR75X90LAEP |
500,00 zł |
Telewizory |
XR75X95LPAEP |
1 000,00 zł |
Telewizory |
XR85X90LPAEP |
1 000,00 zł |
Telewizory |
XR85X95LPAEP |
2 000,00 zł |
Telewizory |
XR98X90LAEP |
2 500,00 zł |
Soundbary |
HTS2000.CEL |
150,00 zł |
Zrównoważony rozwój
Sony dokłada wszelkich starań, aby w możliwie jak najmniejszym stopniu wpływać na środowisko. Cel ten jest osiągany dzięki wdrażaniu wielu nowych technologii, opartych na zrównoważonym rozwoju: redukcji lub całkowitej eliminacji plastiku używanych do produkcji opakowań, czy zasilania fabryk energią odnawialną.
SORPLAS ™
Sony stopniowo wprowadza do swoich produktów plastik z recyklingu. Opracowane przez firmę tworzywo SORPLAS™ powstaje z używanych butelek na wodę, zużytych dysków optycznych (pochodzących z fabryk i rynku[AC1] ) oraz specjalnego opóźniacza palenia. SORPLAS™ nie ulega nadmiernej degradacji po kilkukrotnym, ponownym przetworzeniu. Przewiduje się, że w przyszłości tworzywo to będzie odzyskiwane i ponownie wykorzystywane w produkcji nowych sprzętów. SORPLAS™ [PA2] można znaleźć m.in. w aparatach ZV-E1 i ZV-1 II oraz telewizorach Bravia X90L i X95L.
Original Blended Material
Tworzywo papierowe, opracowane przez Sony, powstaje z bambusa, włókna trzciny cukrowej i makulatury pokonsumenckiej. Wszystkie te surowce są dostępne w sąsiedztwie największych ośrodków przemysłowych Azji. Co najważniejsze – nie zawiera w sobie ropopochodnych tworzywach sztucznych. Można je formować na potrzeby produkcji różnorodnych opakowań, a napisy tworzone są poprzez tłoczenie, bez konieczności używania farby. Końcowy produkt nie jest więc w żaden sposób barwiony, co nadaje mu atrakcyjny i „organiczny” charakter. Z Original Blended Material [PA3] wyprodukowane zostały opakowania m.in. słuchawek WH1000XM5 oraz WF1000XM5.
Fundacja Las na Zawsze
Las na Zawsze to fundacja zajmująca się ochroną, a także sadzeniem lasów. Tworzy ona młode, bioróżnorodne ekosystemy liściaste i chroni te dojrzałe, już istniejące, które mają wysoką wartość przyrodniczą. Pracownicy fundacji sami podkreślają, że te dwa elementy pomagają naturze w regeneracji oraz odpoczynku od wszechobecnej antropopresji. Co najważniejsze, z Lasów Na Zawsze nie pozyskuje się drewna, dzięki temu mogą rozwijać się w nieskrępowany i dziki sposób. Najważniejsze jest wsparcie ekosystemów leśnych dla przyszłych pokoleń: nie mają one służyć gospodarce, a samej naturze, której człowiek jest przecież integralną częścią.
Road to Zero
Road to Zero to globalny plan firmy Sony, którego celem jest osiągnięcie zerowego śladu środowiskowego w całym cyklu życia produktów i działalności gospodarczej. Realizacja tych założeń ma potrwać do 2050 roku. Szerokie spektrum działań obejmuje ograniczanie zmian klimatycznych (cel do 2040 roku), ochronę zasobów, kontrolę substancji chemicznych i promowanie różnorodności biologicznej.
Zostaw komentarz