Sony rozpoczęło kampanię „Różnica tkwi w szczegółach”, wprowadzającą na smartfon – Xperię Z2. Dziś również ruszyła sprzedaż produktu we wszystkich kanałach sprzedażowych. Motyw muzyczny kampanii – „Slave To The Rhythm” – pochodzi z najnowszego albumu Michaela Jacksona, „XSCAPE”.


Kampania obejmuje działania reklamowe w kanałach telewizyjnych, Internecie, kinach, prasie i nośnikach OOH, a także działania contentowe. Działania komunikacyjne zaplanowane zostały z Partnerami Sony Orange oraz T-Mobile.


TELEWIZJA I KINO: 30-sekundowe spoty zawierające muzykę z najnowszego albumu Jacksona będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych, a także na YouTube, w Iplex i TVN Player. Od poniedziałku 21 kwietnia w sieci kin Cinema City oraz KinAds można będzie podziwiać 90-sekundowy spot wizerunkowy Xperii™Z2. W kinach pojawią się również plakaty, infotixy, digital postery oraz telewizory plazmowe prezentujące najnowszą reklamę Xperii.


KAMPANIA ONLINE obejmie zarówno własne kanały social mediów (YT/FB/blog), jak i reklamy w wyszukiwarkach i porównywarkach cenowych. Reklamy marki pojawią się również na największych portalach oraz stronach technologicznych i lifestyle’owych. Zaplanowano także reklamę mobilną, retargeting oraz mailingi.

OUTDOOR: od pierwszych dni maja w całej Polsce na frontlightach oraz backlightach pojawi się kilka różnych kreacji podkreślających unikalne cechy produktu.

Sony Xperia Z2
Sony Xperia Z2

FESTIWAL. Aby mocniej podkreślić, że Xperia Z2 to coś więcej niż smartfon, Sony w ramach partnerstwa z organizatorami festiwalu kina niezależnego Off Plus Camera w Krakowie nagrało pierwszy na świecie serial komediowy w technologii 4K za pomocą smartfonu i jest jednocześnie współorganizatorem konkursu „Bierzcie i Kręćcie”, którego finał zaplanowano właśnie na czas krakowskiego festiwalu. W konkursie tym biorą udział wyłącznie autorzy filmów nakręconych smartfonami.

Sony Xperia Z2 nowym królem fotografii mobilnej

JACKSON. Motywem muzycznym kampanii jest fragment utworu Michaela Jacksona, „Slave To The Rhythm”, który pochodzi z albumu „XSCAPE” tego artysty. Już od 13 maja użytkownicy telefonów Sony Xperia™ Z2, Xperia™ M2 oraz Xperia Z2 tablet oraz Xperia Z1 Compact (zakupionego po 1 kwietnia) będą mogli uzyskać album Artysty za darmo, poprzez aplikację Xperia Lounge. W przedsprzedaży album znajduje się od 1 kwietnia.

XSCAPE zawiera niepublikowane dotąd utwory Jacksona. Nadzór producencki nad płytą objął szef wytwórni Epic Records L.A. Reid, który, zachowując esencję muzycznego geniuszu Jacksona, nadał jego kompozycjom świeży, nowoczesny sznyt. Proces ten określił mianem „uwspółcześnienia”. Producencką rękę do nagrań przyłożyli także twórcy hitów: Timbaland, Rodney Jerkins, Stargate i John McCain.

Spoty reklamowe przygotowała agencja TAG. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, za działania contentowe – dział Mediacom Beyond Advertising. Kreacje outdoorowe i prasowe – na podstawie globalnego key visual – oraz działania w punktach sprzedaży są autorstwa Greenmark. Obsługę PR i Social

Zobaczcie to:

A przede wszystkim – to!

źródło: Sony

Kan