W salonach Sony Centre i Sony Store, w sklepie internetowym www.SonyMobile.pl oraz w sieciach handlowych Euro RTV/AGD, Media Markt, Saturn, Media Expert, Neonet i Avans ruszyła dziś przedsprzedaż najnowszego modelu smartfonu Sony – Xperia Z2. Razem z gratisowymi, atrakcyjnymi dodatkami.
Sony Xperia Z2
Xperia Z2 kosztuje w przedsprzedaży 2799 złotych.
To jeden z najbardziej atrakcyjnych produktów Sony, które miały swoją premierę podczas lutowych targów MWC w Barcelonie. Wodoodporny, wyposażony w aparat fotograficzny i kamerę z obiektywem G Lens, matrycą Exmor RS for mobile o rozdzielczości 20,7 MP oraz silnikiem przetwarzania obrazu BIONS for mobile.
Xperia Z2 nagrywa filmy w rozdzielczości 4K, ma funkcję stabilizacji obrazu SteadyShot, uzupełnioną nowymi aplikacjami Xperia – Timeshift Video oraz AR Effect. Niezwykłą jakość obrazu gwarantuje mobilny wyświetlacz Full HD Triluminos™ o przekątnej 5,2” z technologią Live Colur LED i silnik X-Reality. To pierwszy na świecie smartfon z technologią cyfrowej redukcji szumów, zapewniającą urzekającą jakość dźwięku: w zestawie są cyfrowe słuchawki tłumiące szum MDR NC31EM, które razem z rozwiązaniami zastosowanymi w smartfonie redukują odgłosy z otoczenia do 98%. Jednocześnie smartfon jest niezwykle szybki i wydajny – wyposażony w najnowszy procesor Qualcomm Snapdragon 801 z czterordzeniową jednostką główną Krait 2,3 GHz oraz wytrzymałą baterią o pojemności 3200 mAh.
MWC 2014: Sony Xperia Z2 wodoodporny smartfon 4G LTE z nagrywaniem 4K
Oferowana razem ze smartfonem opaska SmartBand to jeden z elementów zaprojektowanej przez Sony inteligentnej galanterii. Razem z aplikacją Lifelog pozwala bez trudu rejestrować to, co robimy i co nas bawi: miejsca, które odwiedzamy, muzykę, której słuchamy, gry, w które gramy i książki, które czytamy – a następnie przedstawia to wszystko w przepięknej, graficznej postaci. Każdego dnia, w każdej chwili możemy zobaczyć: ile się ruszaliśmy, dokąd chodziliśmy, jakie zdjęcia zrobiliśmy i w jaki sposób komunikowaliśmy się ze światem.
Sony SmartBand
Aplikacja Lifelog i SmartBand pomogą nam także wyznaczać sobie cele naszej aktywności, śledzić postępy i udzielą wskazówek ułatwiających podejmowanie przyszłych decyzji. Opaska SmartBand oferowana jest przy zakupie Xperia™ Z2 w sieciach handlowych Euro RTV/AGD, Media Markt, Saturn, Media Expert, Neonet i Avans – oferta jest limitowana, czyli kto pierwszy ten lepszy.
MWC 2014: Opaska SmartBand SWR10 (wideo)
W salonach Sony Centre klient otrzymuje do wyboru albo SmartBand (kosztujący w sprzedaży detalicznej ok. 299 złotych), albo magnetyczną stację dokującą DK36, która ułatwia ładowanie smartfonu Xperia Z2, a dzięki odpowiedniemu kątowi ustawienia umożliwia w trakcie ładowania sprawdzanie wiadomości, przeglądanie zawartości i oglądanie pokazu slajdów lub zdjęć w smartfonie.
– Podobnie jak w przypadku Xperii Z1, Sony bardzo mocnym akcentem rozpoczyna sprzedaż swojego nowego produktu – mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Poland w Sony Mobile Communication. – Chcemy pokazać nie tylko wyjątkowe atrybuty naszego smartfonu, ale jednocześnie wskazać na całkowicie nowe możliwości, które daje klientowi zintegrowanie Xperii Z2 z inteligentną galanterią Sony. To już nie tylko SmartWatch 2, który ułatwia korzystanie ze smartfonów, ale także SmartBand – opaska, która pomoże nam zmienić styl własnego życia. To jeden z głównych kierunków rozwoju marki i jednocześnie jasny przekaz w stronę konsumentów: jesteśmy blisko waszych potrzeb, pomagamy wam ogarnąć świat, zmieniać siebie, bawić się i kształtować swoje życie. Ruszamy z przedsprzedażą smartfonów w kilku sieciach handlowych oraz w Sony Centre widząc ogromne zainteresowanie naszym produktem ze strony tych użytkowników, którzy nie chcą czekać do oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży i już dziś chcą mieć pewność, że dostaną Xperię Z2 w pierwszej kolejności.
Pula smartfonów dostępna w sieciach handlowych – razem z gratisowymi SmartBandem i (do wyboru w Sony Centre) stacją dokującą – jest limitowana.
źródło: Sony
Kan
Równie dobrze mogli by zrobić aplikacje z 4K pod inne fony chwyt marketingowy,po co komu 4 K w fonie ???
super sprawa, bawilem sie w media expert kiedys:)