Nowy kompaktowy odtwarzacz Sony Walkman z serii W posiada jedną wyjątkową cechę – jest wodoodporny. Jak go najlepiej zareklamować na półce? Po prostu sprzedawać zanurzonego w wodzie.


Kiedy na sklepowych półkach widzimy dziesiątki kolorowych pudełek ze słuchawkami, producentowi ciężko jest przykuć naszą uwagę do konkretnego modelu. Sony postanowiło więc spróbować czegoś innego i nawiązało współpracę z firmą reklamową DraftFCB w Nowej Zelandii. Odtwarzacz ze słuchawkami Walkman z serii W jest sprzedawany zanurzony w pełnej butelce wody, co pozwala w nietuzinkowy sposób podkreślić jego wodoodporną konstrukcję.

Reklamując zabutelkowanego Walkmana, Sony postawiło na lokowanie produktu w automatach stojących na siłowniach czy krytych basenach. Dzięki temu klienci mogą kupić urządzenie podczas chwili odpoczynku od treningu, choć w cenie znacznie wyższej od zwykłej butelki wody. Cena wynosi 99 dolarów.

Źródło: The Verge

Sewix