Sony wprowadziło do przedsprzedaży nowy tablet premium –Xperia Tablet Z. Dostępny jest on w Centrach Sony i Sony Store oraz w sklepie online www.sonymobile-sklep.pl w cenie 2699 zł. Dodatkowo w Sony Store i Sony Center nabywcy modelu LTE (SGP321E3/W) otrzymają słuchawki bezprzewodowe DR-BTN200M (do wyboru są również: MDR-XB600 lub MDR-V55).


Na przełomie maja i czerwca br. Xperia Tablet Z dostępny będzie u wszystkich operatorów i w całej sieci sprzedaży. Dodatkowo, w limitowanym białym kolorze, Xperia Tablet Z oferowany jest w Centrach Sony i Sony Store na terenie całego kraju, jak również przez sklep internetowy www.sonymobile-sklep.pl oraz w sieci Orange od czerwca br.

Wprowadzeniu do sprzedaży Xperia Tablet Z towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa, obejmująca telewizję, prasę, media cyfrowe, a także tzw. kanał „out of home” (tj. billboardy, standy reklamowe obecne w Centrach Sony, Sony Store i wybranych halach Media Markt oraz Saturn). Główny motyw kampanii jest rozwinięciem kampanii smartfonu Xperia Z i podkreśla unikalne wrażenia jakie użytkownikom może zapewnić tylko tablet od Sony. Przekaz „Xperia™ Tablet Z – odkryj wszystkie atuty Sony w tablecie” odzwierciedla kunszt technologiczny, wzorniczy i jakościowy Xperia Tablet Z. Dodatkowo podkreślona została unikalna cecha produktu tej klasy – wodoodporność.

Emisja głównego spotu zaplanowana jest na dzień 7 czerwca 2013 r. i potrwa do końca miesiąca. Lokalna kampania Xperia Tablet Z powstała przy udziale agencji TAG Wordwide, Greenmark oraz domu mediowego PHD Media Direction.

Na kanale www.youtube.com/sonyxperiapl będzie można niedługo zobaczyć 30” spot reklamowy.

źródło: Sony

Kan

Warto przeczytać:
20 tabletów Sony Xperia Tablet Z w Testuj z Orange