Sony Mobile planuje wspólną akcję z P4: tylko na modelach Xperia Z w sieci Play dostępne będą premierowe odcinki serialu Hannibal produkcji AXN, którego partnerem jest Sony – mówi rpkom.pl Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile w Polsce.
Agnieszka Jaśkiewicz zapowiada również inne akcje z operatorami. – W styczniu tego roku udało nam się umocnić pozycję na polskim rynku, gdyż zostaliśmy numerem 2 w segmencie smartfonów – dodaje.
Sony Mobile oferuje innowacyjne produkty pod marką Xperia, które inspirują użytkowników i zachęcają do wykorzystania potencjału technologicznego w różnych obszarach życia – podkresla Agnieszka Jaśkiewicz. Od stycznia 2012 roku wszystkie modele telefonów produkowanych przez japońską firmę sygnowane są wyłącznie logo Sony. Po pokojowym rozstaniu z Ericssonem Sony Mobile jest jednym z aktywniejszych producentów telefonów na polskim rynku. Najgłośniejszą premierę miała w tym czasie Xperia T, telefon agenta 007. Mając takie wsparcie, japoński producent walczy o mocną pozycję na rynku smartfonów w Polsce, a 2013 ma być rokiem przełomowym.
źródło: Rzeczpospolita
Kan
Już dawno temu wspominałem znajomym o tym, że duże koncerny prędzej czy później zaangażują się w produkcje filmowe. Ludzie coraz mniej reagują na reklamy, bo nie dają im istotnej wartości. Co innego sponsoring filmu, który zostanie zauważony. Wtedy zwiększa się wartość firmy w oczach widza, bo następuje transfer pozytywnych odczuć z filmu na firmę. To filmy w najbliższej dekadzie pokażą koncernom jak wygląda [url=http://nieprzecietnie-bogaty.netinvest.pl/]droga do bogactwa[/url]. Swoją drogą najlepszym sposobem promocji kraju jest właśnie film. To głównie filmy amerykańskie zbudowały pozytywny wizerunek USA na świecie.