Strefa Samsung Electronics przyciągała gości oszałamiającą 462-calową fasadą medialną The Wall kreującą immersyjne wrażenia wizualne. Wewnątrz ekspozycji firma zaprezentowała energooszczędny wyświetlacz Color E-Paper wraz z aktualizacjami platformy SmartThings Pro opartymi na sztucznej inteligencji. Na gości czekał również wyświetlacz Supersized 4K Smart Signage o imponującej wielkości 115-stu cali – ekran przykuwał uwagę odwiedzających zachwycającą oprawą wizualną.

Odkryj innowacje, które wyznaczają przyszłość digital signage, uchwycone w obiektywie Samsung Newsroom.

 

▲ (Od lewej) Hoon Chung, Executive Vice President; SW Yong, President and Head of Visual Display (VD) Business; oraz Seong Cho, Executive Vice President of Europe Office podziwiają ekran The Wall.

 

 


▲Wyjątkowo energooszczędny Samsung Color E-Paper wyróżnia się smukłą i lekką konstrukcją.

 

 

▲Zwiedzający zapoznają się z Samsung VXT, kompleksową platformą do zarządzania treścią (CMS) opartą na chmurze.

 

 

▲ Odwiedzający gromadzą się wokół ściany SmartThings Pro, aby zobaczyć jak platforma do zarządzania B2B rozszerzyła się o urządzenia IoT wykorzystywane w środowisku korporacyjnym.

 

 

▲Odwiedzający korzystają z funkcji Google Cast nowo dodanej do linii telewizorów hotelowych Samsung 2025.

 

 

▲SW Yong, President and Head of Visual Display (VD) Business w Samsung Electronics, testuje Interaktywny Wyświetlacz 2025 wyposażony w Samsung AI Assistant.

 

 

▲115-calowy (16:9) wyświetlacz 4K Smart Signage oferuje bardzo duży ekran zoptymalizowany pod kątem przestrzeni biurowych, sklepów detalicznych i innych środowisk biznesowych.

 

 

▲Odwiedzająca podziwia innowacyjne funkcje wyświetlacza Smart Signage 105” (21:9) 5K, dzięki którym jest to doskonały ekran pod kątem prowadzenia wideokonferencji.