Nowy punkt serwisowy w warszawskim kompleksie biurowym Spark, to kolejne po Serwisie 2.0 udogodnienie w portfolio usługowym marki. Teraz naprawę urządzenia Samsung Galaxy można będzie zlecić jeszcze wygodniej, a w dniach 6-12 października podając hasło „Dobry początek” z 10% zniżką.

Nowy Samsung Serwis Klienta usytuowany jest na warszawskiej Woli, w kompleksie biurowym Spark przy Al. Solidarności 171. Z okazji inauguracji jego działalności, dla wszystkich gości serwisu, którzy odwiedzą go w dniach od 6 od 12 października Samsung przygotował niespodziankę. Każdy klient podając hasło „Dobry początek” otrzyma 10% zniżki na naprawę urządzeń Samsung Galaxy.

 

MG 0329

 

„Po entuzjastycznie przyjętej ofercie usług Serwisu 2.0, w ramach którego do portfolio włączyliśmy m.in. usługę wygodnej naprawy online, przyszedł czas na ukłon w stronę tej grupy klientów, którzy serwis wolą odwiedzać osobiście. Stąd kolejny punkt stacjonarny na mapie Warszawy – z przestronną i przytulną zarazem przestrzenią, gdzie klienci będą mogli nie tylko naprawić urządzenie, ale i komfortowo spędzić czas, napić się kawy i spokojnie załatwić sprawy, z którymi do nas przyszli. Zadbaliśmy, by nowy serwis miał odpowiednią infrastrukturę parkingową i był ulokowany w miejscu dobrze skomunikowanym z resztą miasta. Nowy Samsung Serwis Klienta jest też miejscem przyjaznym czworonogom” – mówi Jarosław Orski, dyrektor działu Customer Care Samsung.

 

MG 0591

 

W nowym serwisie klienta będzie można m.in. oddać do naprawy smartfon lub tablet Samsung Galaxy, ale także umówić indywidualną wizytę czy zlecić ekspresową naprawę w 1 godzinę, zakupić akcesoria ochronne i skorzystać z innych specjalistycznych usług, w tym personalizacji urządzeń. Klienci mają ponadto możliwość telefonicznego umawiania wizyty, dzięki czemu potrzebne części zostaną zamówione odpowiednio wcześniej, by znacznie skrócić czas serwisowania urządzenia. Na miejscu można będzie zapoznać się z ofertą najnowszych urządzeń Samsung Galaxy, a także zostawić do bezpiecznej utylizacji elektroodpady.

 

MG 0253

MG 0270

 

Wykwalifikowana kadra punktu Samsung Serwis Klienta zachowuje najwyższe standardy napraw, a wszystkie części używane do ich realizacji są oryginalne i objęte gwarancją, zapewniając tym samym najwyższe bezpieczeństwo i jakość usług. Autoryzowane Centra Serwisowe Samsung to kilkukrotny zdobywca tytułu „Gwiazda Jakości Obsługi”, odznaczenia przyznawanego na podstawie wyników badań satysfakcji klientów.