Jesteś tutaj:-, Aplikacje, Bezpieczeństwo, Inne, Internet, Newsy, Oprogramowanie, Rynek, Samsung, Sprzęt, Top7, Wydarzenia-Nowości sprzętowe w Showroomie B2B Samsung i nowa wersja MagicINFO 7

Nowości sprzętowe w Showroomie B2B Samsung i nowa wersja MagicINFO 7

Samsung Electronics Polska zaprezentował zmodernizowany Showroom B2B, w którym zagościły najnowsze rozwiązania koreańskiego giganta z obszaru professional display. Oprócz nowinek hardwarowych, Samsung pokazał również niektóre funkcjonalności nowego oprogramowania do zarządzania ekranami digital signage – MagicINFO 7. Nowa wersja softu oferuje m.in. wbudowany moduł AI – Brightics, który automatyzuje procesy związane z wyświetlaniem treści.

 

Biznes, hotele i retail

Showroom zlokalizowany przy ul. Postępu 14, w Warszawie gdzie mieści się polska siedziba firmy, wyposażony został w najnowsze urządzenia do wyświetlania obrazu w zastosowaniach biznesowych. Partnerzy biznesowi i klienci firmy mieli okazję zobaczyć wyświetlacz QLED 8K Signage, wykorzystujący technologię poprawiającą jakość obrazu (upscaling) oraz dwustronne ekrany z seriOMN-D, charakteryzujące się jasnością 3000 nitów i działające w trybie 24/7. Ekran QLED 8K Signage otrzymał nagrodę AV News Award w kategorii Digital Signage Innovation of the Year oraz nagrody Best of Show przyznane przez wydawnictwo branżowe Installation na targach Integrated Systems Europe 2019.

W Showroomie osobiście  można sprawdzić jak działają najnowsze systemy HMS do zarządzania urządzeniami w pokoju hotelowym takimi jak rolety, oświetlenie czy klimatyzacja z poziomu SMART TV. Uczestnicy poznali nowości w obszarze urządzeń do prezentacji i prowadzenia spotkań, takich jak Samsung Flip.

 

Jeżeli chodzi o wyświetlacze konsumenckie, to w przestrzeni pokazowej można zobaczyć monitor The Space prezentowany po raz pierwszy na targach ISE 2019. Monitor, oprócz bardzo dobrej specyfikacji technicznej, oferuje nowatorskie podejście do kwestii montażu ekranu do biurka za pomocą przykręcanego stojaka. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić nawet 40% miejsca na biurku, które do tej pory było zajęte przez tradycyjną podstawę monitora.

 

Potęga MagicINFO 7 

W Showroomie zostało zaprezentowane także nowe oprogramowanie MagicINFO 7, które oprócz znanych już funkcji oferuje zupełnie nowe, takie jak rozbudowany moduł analityczny wykorzystujący algorytmy sztucznej inteligencji – Brightics AI. Rozwiązanie pozwala na optymalizację kampanii promocyjnych w sklepie w oparciu o dane zbierane i analizowane w czasie rzeczywistym. Marketerzy mogą tworzyć własne reguły i automatyzować kampanie promocyjne, aby wyświetlać klientom dedykowane treści. MagicINFO Analytics można również połączyć z nowymi wbudowanymi funkcjami oferowanymi przez moduły Event Triggering i Spot Solution.

 

Event Triggering oferuje zaawansowane funkcje targetowania odbiorców. Za pomocą czujników, informacje dotyczące produktów lub usług wyświetlane są w oparciu o konkretne zachowania klientów. Mogą to być spersonalizowane wiadomości powitalne czy treści promocyjne prezentowane na całym ekranie lub jego części.


 

Spot Solution pozwala na wyświetlanie informacji w miejscu, w którym będzie ona miała największą skuteczność w dotarciu do klienta. Rozwiązanie to wykorzystuje obraz z kamery 3D, który po analizie ujawnia ścieżkę poruszania się klienta w sklepie. Na tej podstawie algorytm wybiera najlepsze miejsce do wyświetlenia komunikat o największej widoczności. Pomaga to w lepszym sterowaniu ścieżką zakupową klienta na terenie sklepu.

 

MagicINFO 7 oferuje również wiele funkcji, które usprawniają pracę menedżerów IT i marketerów. Można tu wymienić m.in. obsługę protokołu pojedynczego logowania, synchronizację LDAP, możliwość kopiowania parametrów ustawień na wszystkie urządzenia digital signage w grupie (Device Preset) czy funkcję DataLink pozwalającą na zarządzanie treścią przy wykorzystaniu zewnętrznych baz danych. Oprogramowanie wspiera także obsługę wyświetlaczy 8K, ekranów LED i tablic interaktywnych Samsung FLIP.

 

„Nowa wersja MagicINFO to kolejny krok w kierunku realizacji wizji dostarczania jednego ekosystemu rozwiązań digital signage, na który składa się hardware w postaci szerokiej gamy urządzeń Full HD, 4K, 8K, LED czy tablic interaktywnych. Całość uzupełnia software pozwalający na łatwe zarządzanie sprzętem, czyniąc całość kompletnym rozwiązaniem” – dodaje Michał Ptak, Head of PM and Solutions, IT Division z Samsung Electronics Polska.



Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.